The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Toi on asennekysymys. Pyrkimys "parempaan" ei o mitenkään väärin, mut "sitku"- elämä ei myöskään ole koskaan onnellista.
No kun mä oon koittanut karsia elämästäni asoita jotka ei tee mua tyytyväisemmäksi, ja kehittää niitä alueita mitkä tekee. Tulevaisuudelta odotan - no, en oikein tiedä mitä odottaa. Ainakin sitä että pääsee töihin tienaaman omat rahansa eikä tartte olla heittopussina riippuvainen kelasta eikä pyytää vanhemmilta raha-avustusta.
Mutta tavoittelen lähinnä onnellisuutta, mutta en tiedä mikä on se juttu mikä tekee onnelliseksi. Onko taika parisuhde, lisää lapsia, yksin olo, itsenäisyys, materia, vai joku miljoonista vaihtoehdoista.

kahvikirahvi
Tähän olen joutunut monesti tyytymään : /

Mutta noin jos se ei riitä niin kannattaa miettiä joku yks juttu joka tuntuu että parantais elämää ratkaisevasti, ja sitten alkaa muuttamaan elämäänsä niin että se toteutuu. Mulla opiskelu teki elämästä parempaa.
No kun ei mun elämäni nyt paskaa oo, on paljonkin hyviä juttuja ja oon moneen asiaan tyytyväinen, mut tuntuu aina että joku juttu puuttuu, en vaan tiedä mikä.

Professional Griefer
Eksyin muuten jo kuuntelemaan joululauluja juutuubiin..täytyy sanoa että suomalaisista hevilaulajista pääsee kyl upeita ääniä.
Mä lauloin tänään joululauluja pyykkiä laittaessani ja mies näytti suunnilleen tältä :mad:

Mä odotan sitä päivää ku mulla on varastossa kaikki erilliset jouluverhot ja tyynyt ja pöytäliinat vielä :D Se muovikuusen hankinta on edelleenki vaiheessa..

Mutta tavoittelen lähinnä onnellisuutta, mutta en tiedä mikä on se juttu mikä tekee onnelliseksi. Onko taika parisuhde, lisää lapsia, yksin olo, itsenäisyys, materia, vai joku miljoonista vaihtoehdoista.
No, rahamurheet on tietty yks onnellisuutta pahasti syövä tekijä, milloin se raha on tosiaan tiukalla.

Parisuhde taas ei oikein toimi sillai "rakastaminutehjäksi"- periaatteella.
Jos taas materialla meinaa tehdä ittensä onnelliseksi, niin saapi varautua siihen, että elämä on kallista.

No kun mä oon koittanut karsia elämästäni asoita jotka ei tee mua tyytyväisemmäksi, ja kehittää niitä alueita mitkä tekee. Tulevaisuudelta odotan - no, en oikein tiedä mitä odottaa. Ainakin sitä että pääsee töihin tienaaman omat rahansa eikä tartte olla heittopussina riippuvainen kelasta eikä pyytää vanhemmilta raha-avustusta.
Salaisuus lienee balanssi =)

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Iltaa.

Halutaan taikasauva.

( ei siis sellaista sauvaa, eikä suoranaisesti omaan käyttöön )

Taikasauva, jolla saisi tenavat tajuamaan, että kotona voisi vapaaehtoisestikin siivota.

( jos hetkeksi nyt unohdetaan se, että olen prinsessa palatsista palvelijoineni. Ja olen hetkeksi sellainen äreä äiti.

Väsynyt.

)

kahvikirahvi
No, rahamurheet on tietty yks onnellisuutta pahasti syövä tekijä, milloin se raha on tosiaan tiukalla.

Parisuhde taas ei oikein toimi sillai "rakastaminutehjäksi"- periaatteella.
Jos taas materialla meinaa tehdä ittensä onnelliseksi, niin saapi varautua siihen, että elämä on kallista.
No kai se rahahuolikin on elämäntavasta kiinni, vituttaa vieläkin myöntää positiivisia seurauksia tupakoimattomuudesta, mutta on huomattavasti tasaisempi rahatalous nyt kun ei mee vähistä rahoista useita kymppejä kuukaudessa siihen.. Mutta haluaisin siis olla omavarainen, itsenäisesti toimeen tuleva nuori aikuinen enkä yhteiskunnan elätti, ei miljonääri tarttis olla mutta silti.

Enkä mä odota tai usko tohon rakastaminutehjäksi-periaatettakaan, mutta koen että jos on rinnalla oikea ihminen jota rakastaa, niin tekeehän se ainakin yhdestä elämän osa-alueesta mukavampaa ja onnellisempaa.

No, onhan täs vuosikymmeniä aikaa räpiköidä. Josko kiikkustuoli-ikäisenä heittäytyis johonkin bucket list-tyyppiseen ratkaisuun ja olis sit onnellinen :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä