Mistä mies tietää olevansa todella luuseri???Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29215370:Voi apua... mikähän on vikana kun prostituoitukin antoi pakit?? Mie käkätän Pasilan jutuille
No kun mä oon koittanut karsia elämästäni asoita jotka ei tee mua tyytyväisemmäksi, ja kehittää niitä alueita mitkä tekee. Tulevaisuudelta odotan - no, en oikein tiedä mitä odottaa. Ainakin sitä että pääsee töihin tienaaman omat rahansa eikä tartte olla heittopussina riippuvainen kelasta eikä pyytää vanhemmilta raha-avustusta.Toi on asennekysymys. Pyrkimys "parempaan" ei o mitenkään väärin, mut "sitku"- elämä ei myöskään ole koskaan onnellista.
Ruokahaasteeseen ajattelin osallistua.missä missä?
No kun ei mun elämäni nyt paskaa oo, on paljonkin hyviä juttuja ja oon moneen asiaan tyytyväinen, mut tuntuu aina että joku juttu puuttuu, en vaan tiedä mikä.Tähän olen joutunut monesti tyytymään : /
Mutta noin jos se ei riitä niin kannattaa miettiä joku yks juttu joka tuntuu että parantais elämää ratkaisevasti, ja sitten alkaa muuttamaan elämäänsä niin että se toteutuu. Mulla opiskelu teki elämästä parempaa.
Mä lauloin tänään joululauluja pyykkiä laittaessani ja mies näytti suunnilleen tältäEksyin muuten jo kuuntelemaan joululauluja juutuubiin..täytyy sanoa että suomalaisista hevilaulajista pääsee kyl upeita ääniä.
En muista mikä tuo niistä on mutta sarjakuvassa on siis monenlaisia taikuusavaimia =)Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29215375:Tuossa sarjakuvassa on miun noitalinnan kotiavain :O
Eksistentiaalista tuskaa sitä varmaan potee aina vähäsen :hug:No kun ei mun elämäni nyt paskaa oo, on paljonkin hyviä juttuja ja oon moneen asiaan tyytyväinen, mut tuntuu aina että joku juttu puuttuu, en vaan tiedä mikä.
No, rahamurheet on tietty yks onnellisuutta pahasti syövä tekijä, milloin se raha on tosiaan tiukalla.Mutta tavoittelen lähinnä onnellisuutta, mutta en tiedä mikä on se juttu mikä tekee onnelliseksi. Onko taika parisuhde, lisää lapsia, yksin olo, itsenäisyys, materia, vai joku miljoonista vaihtoehdoista.
WOW :OEn muista mikä tuo niistä on mutta sarjakuvassa on siis monenlaisia taikuusavaimia =)
Salaisuus lienee balanssi =)No kun mä oon koittanut karsia elämästäni asoita jotka ei tee mua tyytyväisemmäksi, ja kehittää niitä alueita mitkä tekee. Tulevaisuudelta odotan - no, en oikein tiedä mitä odottaa. Ainakin sitä että pääsee töihin tienaaman omat rahansa eikä tartte olla heittopussina riippuvainen kelasta eikä pyytää vanhemmilta raha-avustusta.
Mutta tavoittelen lähinnä onnellisuutta, mutta en tiedä mikä on se juttu mikä tekee onnelliseksi. Onko taika parisuhde, lisää lapsia, yksin olo, itsenäisyys, materia, vai joku miljoonista vaihtoehdoista.
Hyvvee yötä Nurkkamurunen :kiss::kiss:
Nyt jos lähtis eteneen niin kerkeis vielä kuntosalille. Mutta laiskamato kalvaa |O
Tulin vasta äsken kotiin ja huomasin tämän. Ei ole ei, Sussu on töissä... Tai siis työreissulla.eikö sussu oo kainalossa ?
Joo se on mun arkkivihollinenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29215571:
Katala mato |O
Kuntosalille???Nyt jos lähtis eteneen niin kerkeis vielä kuntosalille. Mutta laiskamato kalvaa |O
No kai se rahahuolikin on elämäntavasta kiinni, vituttaa vieläkin myöntää positiivisia seurauksia tupakoimattomuudesta, mutta on huomattavasti tasaisempi rahatalous nyt kun ei mee vähistä rahoista useita kymppejä kuukaudessa siihen.. Mutta haluaisin siis olla omavarainen, itsenäisesti toimeen tuleva nuori aikuinen enkä yhteiskunnan elätti, ei miljonääri tarttis olla mutta silti.No, rahamurheet on tietty yks onnellisuutta pahasti syövä tekijä, milloin se raha on tosiaan tiukalla.
Parisuhde taas ei oikein toimi sillai "rakastaminutehjäksi"- periaatteella.
Jos taas materialla meinaa tehdä ittensä onnelliseksi, niin saapi varautua siihen, että elämä on kallista.
Jää tänne meidän kanssaNyt jos lähtis eteneen niin kerkeis vielä kuntosalille. Mutta laiskamato kalvaa |O