Iphone ja puhelun/tekstiviestinesto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Viera"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Viera"

Vieras
Hei, tietääkö joku voinko estää puhelut ja tekstiviedtit tietystä numerosta puhelimella tai oyytämällä operaattorilta? Vai onko lähestymiskielto ainut tapa estää jatkuva tekstiviestiterrori?

voit estää puhelut ja viestit iphonella puhelinluettelossa tai puhelutiedoissa valitsemalla lisätiedoista "estä tämä numero" tai muu vastaava teksti.

Mistä ne lisätiedot saa näkyviin? Mulla ei noissa henkilön tiedoissa ole mitään sellaista kohtaa.
Soittoäänenkin voi toki valita mutta siellä ei oo valintana äänetöntä vaan joku ääni on pakko valita.

no esim. jos menet siihen puhelutiedot kohtaan, missä on listassa kaikki äskeiset puhelusi, niin puhelinnumeron tai nimen kohdalla on oikeassa reunassa i eli info, jota napauttamalla pääset sille sivulle. Sillä sivulla ihan alhaalla on estä tämä soittaja.

no esim. jos menet siihen puhelutiedot kohtaan, missä on listassa kaikki äskeiset puhelusi, niin puhelinnumeron tai nimen kohdalla on oikeassa reunassa i eli info, jota napauttamalla pääset sille sivulle. Sillä sivulla ihan alhaalla on estä tämä soittaja.

Kiitos tänne sivullekin, enpä olisi tuota huomannut! Tosin ei minulla ole sellaisten numeroita, joiden en halua soittavan minulle.

Hmm, ei sillä sivulla kyllä ole tuollaista vaihtoehtoa, toisaalta en ole päivittänyt uusimpaan käyttikseen vielä, mahtaisko se auttaa?

Yhteistyössä