The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tavoite on olla onnellinen, mutta mikä se on se the juttu mikä tuo onnen? Kertokaa mulle, kyllästyttää kun elämän punanen lanka on hukassa. Onks elämä hyvää sillon kun se ei oo ihan paskaa, vai minkälaisia laatuvaatimuksia elämälle voi asettaa?
Tähän olen joutunut monesti tyytymään : /

Mutta noin jos se ei riitä niin kannattaa miettiä joku yks juttu joka tuntuu että parantais elämää ratkaisevasti, ja sitten alkaa muuttamaan elämäänsä niin että se toteutuu. Mulla opiskelu teki elämästä parempaa.

kahvikirahvi
mä en tykkää ostella lahjoja ja mielummin vastaanotan ite lahjat rahana.
Mun mielestä raha on tylsä ja persoonaton lahja, mää nautin paketeista. Tykkään antaakin lahjoja (joko hyvänmakuisia, tarpeellisia tai käytännöllisiä), mutta meikä on useimmiten melko peeaa niin ei oo kovin kummosia lahjoja tullu hankittua.

Pp saa muumitalon kaikilla herkuilla, keppihevosen (ostettu jo) ja sukulaisilta ollaan pyydetty sille petivaatteita. Mp.n äiti aikoo kuulemma hankkia sellasen piirrustustaulun mistä saa pyyhittyä ne pois, sellasen mitä ainakin ysärinä oli kaikilla lapsilla (paitsi mulla).

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29215290:
Oikeastaan kaikki kyllä :D. Mie oon joulun suhteen semmonen tehopakkaus :xmas:. Jos jotain ostan vielä, niin korkeintaan ostan tuolle alamittaiselle jotain fiksua, pehmeää pakettia pukinkonttiin.
Kun olin lapsi, niin meillä kävi useana jouluna Joulupukki, (tietysti sama Joulupukki, koska Joulupukkejahan on vain yksi) joka useana Jouluna peräkkäin kertoi tarinan eräästä Asiankannattaja- nimisestä pikkupojasta, joka saadessaan paketin tunnusteli sitä ja tokaisi: "Pöh, pehmeä!!!"

Vika on siirtynyt suvussa eteenpäin, koska eräänä sukujouluna fyysisesti suurin lahjapakkaus oli yllättäen Asiankannattajalle ja exRouvakullalle, mikä aiheutti suunnatonta närkästystä suvun lapsukaisissa. Närkästystä ei lieventänyt tippaakaan se, että paketissa oli silityslauta.

Mun mielestä raha on tylsä ja persoonaton lahja, mää nautin paketeista. Tykkään antaakin lahjoja (joko hyvänmakuisia, tarpeellisia tai käytännöllisiä), mutta meikä on useimmiten melko peeaa niin ei oo kovin kummosia lahjoja tullu hankittua.

Pp saa muumitalon kaikilla herkuilla, keppihevosen (ostettu jo) ja sukulaisilta ollaan pyydetty sille petivaatteita. Mp.n äiti aikoo kuulemma hankkia sellasen piirrustustaulun mistä saa pyyhittyä ne pois, sellasen mitä ainakin ysärinä oli kaikilla lapsilla (paitsi mulla).
mutta tuiki tarpeellinen! en mä ite anna lahjaks rahaa varsinkaan jouluna(kummipojalle synttärinä rahaa silloin jos sitä pyytää vähän lahjan kaveriksi) mutta ite otan mielummin sitä kuin jotain romua nurkkiin lisää. ja tälläselle ruokavammaselle ei paljon ostella mitään jollei todella tiedä syönkö/juonko kyseistä.

Tavoite on olla onnellinen, mutta mikä se on se the juttu mikä tuo onnen? Kertokaa mulle, kyllästyttää kun elämän punanen lanka on hukassa. Onks elämä hyvää sillon kun se ei oo ihan paskaa, vai minkälaisia laatuvaatimuksia elämälle voi asettaa?
Toi on asennekysymys. Pyrkimys "parempaan" ei o mitenkään väärin, mut "sitku"- elämä ei myöskään ole koskaan onnellista.

Kun olin lapsi, niin meillä kävi useana jouluna Joulupukki, (tietysti sama Joulupukki, koska Joulupukkejahan on vain yksi) joka useana Jouluna peräkkäin kertoi tarinan eräästä Asiankannattaja- nimisestä pikkupojasta, joka saadessaan paketin tunnusteli sitä ja tokaisi: "Pöh, pehmeä!!!"

Vika on siirtynyt suvussa eteenpäin, koska eräänä sukujouluna fyysisesti suurin lahjapakkaus oli yllättäen Asiankannattajalle ja exRouvakullalle, mikä aiheutti suunnatonta närkästystä suvun lapsukaisissa. Närkästystä ei lieventänyt tippaakaan se, että paketissa oli silityslauta.
Jos siitä pehmeästä löytyy esim. Angry Birds juttu, ei pettymystä varmasti esiinny.

Tulispa mullekin jouluksi töitä. Tykkään kyllä viettää joulua vanhempien luona, noin niinku keskimäärin, mutta nyt olis rahallisia tarpeita.

kyllä mäkin porukoilla käyn sit syömäs ja silleen voin jopa olla ehkä yötä jos siltä tuntuu. viime jouluna olin kans töissä ja sit aattoillan yksin. meillä varmaan aatto menee taas veljen luona mutta tuskin sit lähen sinne asti kun kuitenkin aamulla töihin. yleensä sieltä veljeltä kotiutuu vasta yhen kahen aikaa yöllä(jouluna) niin siinä ei montaa tuntia sitten nuku jos menee seiskaan tai kasiin töihin.

IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29215290:
Oikeastaan kaikki kyllä :D. Mie oon joulun suhteen semmonen tehopakkaus :xmas:. Jos jotain ostan vielä, niin korkeintaan ostan tuolle alamittaiselle jotain fiksua, pehmeää pakettia pukinkonttiin.
Osta miunkin puolesta joululahjat jooko? Jotain oon ostellut mut en kyl kaikkea, läheskään..koitan suunnitella jo hyvissä ajoin mutta jossain vaiheessa homma kusee aina.

kyllä mäkin porukoilla käyn sit syömäs ja silleen voin jopa olla ehkä yötä jos siltä tuntuu. viime jouluna olin kans töissä ja sit aattoillan yksin. meillä varmaan aatto menee taas veljen luona mutta tuskin sit lähen sinne asti kun kuitenkin aamulla töihin. yleensä sieltä veljeltä kotiutuu vasta yhen kahen aikaa yöllä(jouluna) niin siinä ei montaa tuntia sitten nuku jos menee seiskaan tai kasiin töihin.
Mulla asuu vanhemmat niin kaukana että sinne pitää mennä moneksi päiväksi. Sit jos saan töitä niin menee kätevästi yöt töissä ja päivät nukkuessa, ei tarvi miettiä mtn ohjelmaa.

IhanaValo
Mikähän siinä on, kun monena jouluna ollaan mietitty että ollaan ihan vaan kotona mutta se menee sit ihan samanlaiseksi möllöttämiseksi (aamupuurottelun ja kahvittelun+tortuttelun jälkeen, (oon koittanut tätä "joulukahvitteluperinnettä" siirtää itelleni kun mummo on yleensä ollut se hösääjä eikä oikeen jaksas enää)) kuin aina muulloinkin ja ollaan sitten kuitenkin lopulta lähdetty tavanomaiselle "joulukierroksellemme" eli ensin iltapäivästä anoppilaan syömään ja katsomaan pukkia ja sit joko samana iltana tai seuraavana päivänä omille vanhemmilleni, syömään ja viettämään iltaa. Siis jos illalla mennään niin jäädään yöksi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä