The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hevostarvikkeita, tietokonetta, kännykkää, motocrossvarusteita... Visa vinkuu! :D

mullahan ei lapsia ole mutta vastaan silti,jos mä oisin sä niin en kyllä laittas rahoja tollasiin lahjoihin kun muutenkin raha asiat vähän miten sattuu. etkö sä voi sanoa että saavat yhet lahjat ja se siitä. se minkä eniten tarvitsevat esim. älytöntä ostella kaikkea kallista kun rahat muutenkin tiukilla.eikai lähes aikuset nyt enää tarvii mitään lahjoja sen kummemmin?

kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29214863:
Mie olin täällä jo aamullakin heti kuuden aikaan :O. Ja heräsin ilman kellon soittoa 5.45. :O.

Kuinka mie toivun tästä koskaan :O
Veä kännit ja valvo aamuun asti, huomenna et muistkaaan et oot joskus heräny aikaseen.

IhanaValo
Gnaah, miten nuo vaatteet lentelee ihan itekseen ympäri kämppää?? Noiden meijän neitien nimittäin (ja ehkä vähän omiakin :ashamed: )

Tarttis alkaa raivailemaan...

Eikai niille kaikkee tarvi ostaa? :O
Sitä mie yritän tolkutta omille ipanoille vaikka ne on vasta pieniä (toiveetkin suht pieniä)
En mä kaikkea ostakaan, mutta kyllä KUNNOLLISET crossi- ja ratsastuskamatkin saa jo Visan vinkumaan. Ja harrastusvälineissä ei säästetä. Nuo puhelimet sun muut delegoin sitten eteenpäin, kun porukat kyselee, mitä lapsenlapset haluavat lahjaksi. :)

kahvikirahvi
Kannettavan saa poika ja tyttö kännykän, jos porukat haluavat ne ostaa, muuten saavat olla ilman. Mulla on tabletti, se saa riittää meidän perheen tablettivarantoon. Pojalle auto vasta syyskuussa ...
Ja tytöllä on JO kaksi hevosta. :D
Siis mitä herranjumala teinityttö tekee omalla hevosella? Tai edes yhdellä, luulis et ton ikäset tyytyis siihenkin et saa käydä tallilla..

Mää en viitti edes kommentoida mitään tän enempää, mutta tinkun kanssa oon samaa mieltä.

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä