kahvikirahvi
Olin kokkaamasa. Hieno oli, mut tarttisin ihan täysin läpinäkyvän. Kuviottoman lasisen. Tai siis olisin halunnu, mut ei onnistu enää.Eiks mun kulhoa huomata! Näin vaivaa kuvan googlettamiseen. |O
Olin kokkaamasa. Hieno oli, mut tarttisin ihan täysin läpinäkyvän. Kuviottoman lasisen. Tai siis olisin halunnu, mut ei onnistu enää.Eiks mun kulhoa huomata! Näin vaivaa kuvan googlettamiseen. |O
Taisi olla halpa listaIltaa ! Sain joululahjatoivelistan käteeni äsken :kieh:
Voi kökkö. Mulla on viikon vapaata joulukuun alussa.no höh, just oon lähössä tsadista pois
oon jo kentällä
Tuu Selloon kahville tai jotakin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29214843:Täällähän mie oon jo
No, voi rähmä. En mie nyt ehdi Selloon asti : /.Tuu Selloon kahville tai jotakin.
Hevostarvikkeita, tietokonetta, kännykkää, motocrossvarusteita... Visa vinkuu!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29214870:Taisi olla halpa lista
:O apua!!!Hevostarvikkeita, tietokonetta, kännykkää, motocrossvarusteita... Visa vinkuu!
eiks oo ihquu kun jälkeläiset on teini-iässäHevostarvikkeita, tietokonetta, kännykkää, motocrossvarusteita... Visa vinkuu!
pöh.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29214888:No, voi rähmä. En mie nyt ehdi Selloon asti : /.
Ei auta... Just sain Visa-laskun maksettuaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29214901::O apua!!!
Hevostarvikkeita, tietokonetta, kännykkää, motocrossvarusteita... Visa vinkuu!
Mie odotan tuota kauhulla :|eiks oo ihquu kun jälkeläiset on teini-iässä
Eikai niille kaikkee tarvi ostaa? :OHevostarvikkeita, tietokonetta, kännykkää, motocrossvarusteita... Visa vinkuu!
Niih :snotty:. Liemen juontiin toisella kertaa kenties?? :kiss:pöh.. :snotty:
Ihan parasta! Ja kun nuo on vielä sellaisia tuotteita, joita ei voi firman piikkiin ostaa - ratsastussaappaita kirjanpitooneiks oo ihquu kun jälkeläiset on teini-iässä
Uudet kännykät, kannettavat, tabletit, pojalle oma auto? Tytölle toinen hevonen?Iltaa ! Sain joululahjatoivelistan käteeni äsken :kieh:
Veä kännit ja valvo aamuun asti, huomenna et muistkaaan et oot joskus heräny aikaseen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29214863:Mie olin täällä jo aamullakin heti kuuden aikaan :O. Ja heräsin ilman kellon soittoa 5.45. :O.
Kuinka mie toivun tästä koskaan :O
En mä kaikkea ostakaan, mutta kyllä KUNNOLLISET crossi- ja ratsastuskamatkin saa jo Visan vinkumaan. Ja harrastusvälineissä ei säästetä. Nuo puhelimet sun muut delegoin sitten eteenpäin, kun porukat kyselee, mitä lapsenlapset haluavat lahjaksi.Eikai niille kaikkee tarvi ostaa? :O
Sitä mie yritän tolkutta omille ipanoille vaikka ne on vasta pieniä (toiveetkin suht pieniä)
Ai huomenna?? Hmmmm... Palataampas ajatukseen . Nyt on pakko mennä, että ehdin sinne eläinkauppaan :wave:pöh.. :snotty:
Ei nyt vaan huomenna.
juuh :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29214917:Niih :snotty:. Liemen juontiin toisella kertaa kenties?? :kiss:
Kannettavan saa poika ja tyttö kännykän, jos porukat haluavat ne ostaa, muuten saavat olla ilman. Mulla on tabletti, se saa riittää meidän perheen tablettivarantoon. Pojalle auto vasta syyskuussa ...Uudet kännykät, kannettavat, tabletit, pojalle oma auto? Tytölle toinen hevonen?
ei muutako hevos - ja krossi burberryt tiskilleEn mä kaikkea ostakaan, mutta kyllä KUNNOLLISET crossi- ja ratsastuskamatkin saa jo Visan vinkumaan. Ja harrastusvälineissä ei säästetä. Nuo puhelimet sun muut delegoin sitten eteenpäin, kun porukat kyselee, mitä lapsenlapset haluavat lahjaksi.
Siis mitä herranjumala teinityttö tekee omalla hevosella? Tai edes yhdellä, luulis et ton ikäset tyytyis siihenkin et saa käydä tallilla..Kannettavan saa poika ja tyttö kännykän, jos porukat haluavat ne ostaa, muuten saavat olla ilman. Mulla on tabletti, se saa riittää meidän perheen tablettivarantoon. Pojalle auto vasta syyskuussa ...
Ja tytöllä on JO kaksi hevosta.