Olen tehnyt 3 aborttia mitä mieltä olet minusta?

• Viestiketjun aloittaja "noh"
  • Ensimmäinen viesti
jji
En ole tuon perusteella vielä mitään mieltä, ainoastaan heräsi uteliaisuus ja perinteinen kysymys "miksi?"

Sitten vastauksen perusteella on laaja kirjo mielipiteitä saatavilla multa.:)

"Töö"
On se kumma että ihmiset varta vasten tulee hakemaan negatiivista huomiota tänne palstalle. Mikä saa ihmisen kerjäämään haukkuja, kun "normaali" ihmiset haluaa kehuja?

kaikki hyvin
Olen sitä mieltä että olet paljon muutakin kuin "kolme aborttia". Jos olet oikeasti tehnyt kolme aborttia niin onko sinulla siitä paha olo? Jos on niin yritä miettiä ja päästä asian yli.

[QUOTE="totuudentorvi";29213966]Ja minä olen sitä mieltä, että AP olisi pitänyt lopettaa ennen ensimmäistäkään aborttia... :)[/QUOTE]

Ja mun mielestä sun olisi kannattanut ajatella ennen viimeistä vastaustasi...

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HippuTAR
"noh"
[QUOTE="totuudentorvi";29214034]Ajatellut olen paljon ja mielestäni kolmen lapsen elämä on tärkeämpi, kuin yhden aikuisen. :)[/QUOTE]

Uudesta parisuhteesta on kaksi toivottua lasta, hakkaavalle rikolliselle en lapsia halunnut.

Peyote
[QUOTE="noh";29213843]En halunnut lapsia väkivaltaiseen suhteeseen.[/QUOTE]

Olet höhlä tai sitten jostain kehitysmaasta, jossa sinun on ollut pakko jäädä väkivaltaiseen suhteeseen.

"totuudentorvi"
[QUOTE="noh";29214051]Uudesta parisuhteesta on kaksi toivottua lasta, hakkaavalle rikolliselle en lapsia halunnut.[/QUOTE]

Aina on mahdollista lähteä parisuhteesta ja isyyden tunnustamiselle voi tehdä kiellon, ettei miehellä ole mitään oikeutta lapsiin...

Itse olen myös joutunut tilanteeseen, jossa jouduin valitsemaan miehen ja lapsen väliltä. Pidin lapsen ja muutin pois, enkä ole hetkeäkään katunut.

Ken guru
[QUOTE="noh";29214051]Uudesta parisuhteesta on kaksi toivottua lasta, hakkaavalle rikolliselle en lapsia halunnut.[/QUOTE]

Mutta seksiä halusit/haluat kuitenkin harrastaa tuollaisen kanssa?

Yhteistyössä