ROTUkeskustelua. Ovatko Suomeen adoptoidut, täällä vauvasta asti kasvaneet tummaihoiset tyhmempiä kuin kantasuomalaiset?

[QUOTE="vieras.";29212727]Miksi otat tämän mässäilynä? Aloitit itse ketjun, jossa haluat keskustella asioista, jotka vaikuttavat ihmisen älykkyyteen. Eikö? Vai oliko tarkoitus keskittyä vain mustien älykkyyteen tai sen puutteeseen?

En osaa kirjoittaa täydellisesti, joten en voi luvata. Älyäni pyrin käyttämään siihen asti kuin se venyy.[/QUOTE]

Joo mutku sä muistutat mua virheistäni, joten tulkitsen sen toisen virheillä mässäilyksi.
 
!!!!!!
[QUOTE="vieras.";29212559]Niin, tai sitten sinua käytetään elävänä esimerkkinä uskontojen tyhmentävästä vaikutuksesta tehdyissä tutkimuksissa?[/QUOTE]

Älä kuule pilkkaa muslimeja!!!
 
Kuten on tutkimukset osoittanut on adobtio vauva yhtä tyhmä mitä on sen rotuiset ihmiset ylipäätään. Ei kasva järki päässä vaikka miten sitä haluaisi.
Onko muuten tutkimuksia joissa verrataan suomalaisten/länsimaisten adoptiovauvojen (eli maan sisäinen adoptio) älykkyyttä muun väestön älykkyyteen ja pärjäämiseen?

Mun käsityksen mukaan kun eivät kaikki suomalaisetkaan sijaislapset, adoptoidut ja lastenkodissa kasvaneet aina ihan huippuhyvin pärjää elämässään, heillä on ongelmia myös.
 
"vieras."
Onko muuten tutkimuksia joissa verrataan suomalaisten/länsimaisten adoptiovauvojen (eli maan sisäinen adoptio) älykkyyttä muun väestön älykkyyteen ja pärjäämiseen?

Mun käsityksen mukaan kun eivät kaikki suomalaisetkaan sijaislapset, adoptoidut ja lastenkodissa kasvaneet aina ihan huippuhyvin pärjää elämässään, heillä on ongelmia myös.
Eihän älykkyys hyvää elämää takaa, tai sitä, etteikö ihminen voi joutua ongelmiin. Ja toki vastaavasti tyhmä voi pärjätä omassa elämässään hyvin ja olla onnellinen.
 
gjhdfhgj
Onko muuten tutkimuksia joissa verrataan suomalaisten/länsimaisten adoptiovauvojen (eli maan sisäinen adoptio) älykkyyttä muun väestön älykkyyteen ja pärjäämiseen?

Mun käsityksen mukaan kun eivät kaikki suomalaisetkaan sijaislapset, adoptoidut ja lastenkodissa kasvaneet aina ihan huippuhyvin pärjää elämässään, heillä on ongelmia myös.
Ei suomessa tehtynä. Se olisi lainvastaista kun muut tutkimukset osoittaa asian olevan niin kuin se on. Suomea voi pitää länsimaana ja teollisuusmaana johon on tutkimukset kohdistettu. Toki eri asia jos suomen sisällä tapahtuu adobtio niin geeni perimän mukana tulee se mikä tulee, kasvatus ei sitä muuta olennaisesti että tuloksia voitaisiin sillä muuttaa.
 
"vieras."
Ei suomessa tehtynä. Se olisi lainvastaista kun muut tutkimukset osoittaa asian olevan niin kuin se on. Suomea voi pitää länsimaana ja teollisuusmaana johon on tutkimukset kohdistettu. Toki eri asia jos suomen sisällä tapahtuu adobtio niin geeni perimän mukana tulee se mikä tulee, kasvatus ei sitä muuta olennaisesti että tuloksia voitaisiin sillä muuttaa.
Mistäs kaukaa sinut on suomeen adobtoitu kun tuo geeni perimä vaikuttaa kovin heikolta?
 
tyhdgh
[QUOTE="vieras.";29212793]Mistäs kaukaa sinut on suomeen adobtoitu kun tuo geeni perimä vaikuttaa kovin heikolta?[/QUOTE]

Ei mistään. Tiadat itse olla Afrikan savanneilta tänne bongattuja pakolaisia?
 
Jaahas mä könyän nukkumaan...mutta sen lupaan että tuon yhden vieraan kanssa mittelen joskus uskonnon ja tyhmyyden korrelaatiosta, jossain toisessa ketjussa. Mut siihen tarvitaan paljon aikaa ja kahvia.

Öitä.
 

Yhteistyössä