Tapasin miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äityli_80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äityli_80

Vieras
Olin tänään treffeillä ja todella mukava mies oli. Ennakkokäsitys oli jotenkin, että vaikka on netissä ollut todella kiinnostava että olisi livenä vähän "tylsä". Kai se johtui siitä että tekee duuniksi jotain talousjuttuja. Miehen ammatti oli... hmmm voiko olla kontrolleri ammatiltaan? No jotain talousjuttuja tekee tietokoneella jne...

Mies vaikutti kiinnostuneelta vaikka toisaalta tuntuu että sen jutut menee ihan yli mun hilseen. Ei ollut oikeen samaa musiikkimakua (Se kuuntelee jotain ihmemusaa, en ees oo kuullu Binkf Floid esim. Tai siis oon kuullu mutta en tosiaan ees tiä mitä on). Leffamaku kans erilainen, mutta mutta.... Jotenkin vaan synkkaa. Siis teki mieli pistää kunnolla vipinää jo tänään, mutta huomenna aamuvuoro ja aattelin, että viikonloppuna sitten katotaan uusiksi.

Onks semmosia pareja joissa mies tekee jotain kauheen "viisasta" ja nainen on sitten "tavallinen duunari". Ja ei mua haittaa sekään että varmaan noista talousjutusta tienaa ihan hyvin, joskin se on vaan pikkubonus.

Ehkä se mies ei hae mitään kauheen "viisasta". Joten go for it.

Tässä viel tunnetuinta Binkf Floidia:
[video=youtube;xpxd3pZAVHI]http://www.youtube.com/watch?v=xpxd3pZAVHI[/video]

Jos oikeasti olet yli kolmekymppinen niin miten on Pink Floydin tuntemus noin heikoissa kantimissa? Eipä tuo kuvailemasi mies kovin pitkälti taida duunarista erota, ei hänen työnsä erityisen hienolta kuulosta. Ongelmia voi tulla niin ennalta-arvaamattomista kuin stereotyyppisistäkin jutuista. Eiköhän eniten vaikuta se haluatteko olla yhdessä vai ei.

[QUOTE="ville";29212598]Toivottavasti mies tajuaa virheensä ennen seuraavaa kertaa.[/QUOTE]

Vaikutti olevan todella innostunut. Luulenpa, että oot vähän väärässä.

[QUOTE="ap";29212604]Vaikutti olevan todella innostunut. Luulenpa, että oot vähän väärässä.[/QUOTE]

Mikäs siinä. Seurustelin minäkin joskus vähän aikaa ...hmmm.... jokseenkin kaltaisesi kanssa. Kyllästyin alle vuodessa.

Jos oikeasti olet yli kolmekymppinen niin miten on Pink Floydin tuntemus noin heikoissa kantimissa? Eipä tuo kuvailemasi mies kovin pitkälti taida duunarista erota, ei hänen työnsä erityisen hienolta kuulosta. Ongelmia voi tulla niin ennalta-arvaamattomista kuin stereotyyppisistäkin jutuista. Eiköhän eniten vaikuta se haluatteko olla yhdessä vai ei.

Jos mies on controller, niin eiköhän sen hommat oo ihan mielenkiintoisia. Ainakin yleensä sen alan tyypit on niistä tehtävistä olleet kiinnostuneita. Yleensä sellaiset ihmiset, jotka eivät jaksa funtsia ja analysoida, pitävät tämmöisiä töitä tylsinä. Mutta joillekkin ne ovat ihannetyö.

[QUOTE="ville";29212612]Mikäs siinä. Seurustelin minäkin joskus vähän aikaa ...hmmm.... jokseenkin kaltaisesi kanssa. Kyllästyin alle vuodessa.[/QUOTE]

Miksi näin kerrot vaikka se tyttö jätti sut.

Jos mies on controller, niin eiköhän sen hommat oo ihan mielenkiintoisia. Ainakin yleensä sen alan tyypit on niistä tehtävistä olleet kiinnostuneita. Yleensä sellaiset ihmiset, jotka eivät jaksa funtsia ja analysoida, pitävät tämmöisiä töitä tylsinä. Mutta joillekkin ne ovat ihannetyö.

En epäile etteikö olisi mielenkiintoisia itse rahoitus-, pankki- & valuutusalalla toimivana, mutta eivät ne ole mitenkään keisari ja talonpoika -osastoa duunariin verratessa, kuten itse sain aapeen kirjoituksesta kuvan.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="ville";29212598]Toivottavasti mies tajuaa virheensä ennen seuraavaa kertaa.[/QUOTE]iso peesi tälle

Toivon toki että tämä aloitus on provo mutta siinä vaiheessa kun ap kirjoitti "jotain talousjuttuja tekee tietokoneella" niin itsellä nousi niskakarvat pystyyn. En pidä itseäni älykkönä enkä vaatisi puolisoltani sellaista mutta täysin aivotonta kanaa en suostuisi rinnalleni ikinä ottamaan.

Peesailen Astroa.

Tuskimpa tajuaisit automekaanikon tms. jutuistakaan ihan hirveästi?

[video=youtube_share;RSr27zRZzuY]http://youtu.be/RSr27zRZzuY[/video]

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä