kahvikirahvi
Niissä on aina hauskaa ja hyviä ideoita..Sanoiko joku pikkujoulut? Se kuulostaa hyvältä.
Ens viikoperjantai passaa, onkin sopivasti lapsivapaa vkl Minne tuun?
Niissä on aina hauskaa ja hyviä ideoita..Sanoiko joku pikkujoulut? Se kuulostaa hyvältä.
Ei uskalla ottaa kantaa :|Eihän viihdetupakointi oo pahasta?
Palatsiin. Kyöpeli voi varmaan järjestää kavereistaan vähän ilmatakseja.Niissä on aina hauskaa ja hyviä ideoita..
Sinä muuten sitten ET POLTA!!!!Eihän viihdetupakointi oo pahasta?
Sää voit järjestää kuutamokävelyretkiä linnanpuutarhaan. Lämmität ja suojelet jännityksestä väräjäviä neitokaisia...
Onko pakko määräillä :stick: Mut ku tekis mieli..Sinä muuten sitten ET POLTA!!!!
OnnistuuPalatsiin. Kyöpeli voi varmaan järjestää kavereistaan vähän ilmatakseja.
no jo vain se passaaSää voit järjestää kuutamokävelyretkiä linnanpuutarhaan. Lämmität ja suojelet jännityksestä väräjäviä neitokaisia...
Mulla ei ole ikinä vapaata viikonloppua. Hauskoja on juu pikkujoulut, kun vaan kerkiäisi. Perjantaina taitaa olla Jyväskylä kalenterissa, lauantaita en muista.Niissä on aina hauskaa ja hyviä ideoita..
Mahdanko kumminkaan uskaltaa olla paikalla...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29208985:Asukin on jo selvillä
Mutta muapa ei estä kukaan. Lakkoa en ole tehnyt, vielä.Sinä muuten sitten ET POLTA!!!!
Meiän sankari :heart:no jo vain se passaa
mulla on semmonen pyssykin millä voipi pelastaa neitoja puutt... hädästä
ei puhettakaan että saisit lupaa panna syöpäkäärylettä rusohuultes välihinOnko pakko määräillä :stick: Mut ku tekis mieli..
ON! Muuten sie kummiski pistät tupakiksi.Onko pakko määräillä :stick: Mut ku tekis mieli..
ei kysymys on kylläkin niinpäin, että uskallatko olla olematta...Mahdanko kumminkaan uskaltaa olla paikalla...
Eikö oo vaik ois ollu jo kuukausia ilman?Mulla ei ole ikinä vapaata viikonloppua. Hauskoja on juu pikkujoulut, kun vaan kerkiäisi. Perjantaina taitaa olla Jyväskylä kalenterissa, lauantaita en muista.
Ja viihdetupakointi, ehei, se ole pahasta. Tai no, mikäs minä olen sanomaan 21 vuotta säännöllisesti tupakoineena...
Jösses, sä löysit sen.:O:saint:se on kuulkaas vaan kuminukke, taisi unohtua Halloweeniltamissa puutarhan perälle.
Pumpattava pyöveli pitää pientä pirteyttä petissä...
:O miehän oon ihan kiltissä asussa.Mahdanko kumminkaan uskaltaa olla paikalla...
ei sittekäänEikö oo vaik ois ollu jo kuukausia ilman?
Kuka voisikaan kieltäytyäKiinnostaako ketään ruumiillinen aktiviteetti huomisiltana? Hikeä, huohotusta ja ähinää olisi tiedossa.
Huominen ei sovi, on muita suunnitelamia :|*Kiinnostaako ketään ruumiillinen aktiviteetti huomisiltana? Hikeä, huohotusta ja ähinää olisi tiedossa.
Jos on mahdollisuus, että jää uudelleen pysyvästi koukkuun, silloin se on. Muussa tapauksessa sitä voidaan katsoa läpi sormien.Eikö oo vaik ois ollu jo kuukausia ilman?
Et jompikumpi pää on suuressa vaarassa lyhentyä ratkaisevasti tein mitä vaan? Tän diilin ehdot ovat kannaltani kyl aika epikset.ei kysymys on kylläkin niinpäin, että uskallatko olla olematta...