Paskat lakeijat vaihtoon siis |OMulla oli.
Salaliitto eittämättä. Palatsin valta halutaan syöstä alas.
Mutta niin vaan täällä olen
Paskat lakeijat vaihtoon siis |OMulla oli.
rinsessalle on eduksi esittää joskus jotakin muuta kuin onkaan..:saint:tinku ja kyöpsiskin tajusi, luulis olevan rinsessalle no-brainer
ei ilman mua:|Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29208761:Hyvää yötä nurkkamurunen :kiss:. Jos en oo kiltisti niin pääseekö nurkkaan
Keväällä tuli pitkä tauko ja alkukesästäkin harvakseltaan olin niin ajattelin luopua koko palstailusta, sitten jostainsyystä taas eksyin teidän juttuja kuuntelemaanmiks sää oot pyytänyt rohviilin poistoa?
Mie meen sinne oottamaan sua valmiiksei ilman mua:|
Mitä muutakaan tämmönen vois olla ku joka toisella ongelmia :OMulla oli.
kyllä me alamaiset ollaan tuo huomattu mutta koska on mukavaa pitää pää entisellä paikallaan niin ei olla oltu huomaavinaankaanrinsessalle on eduksi esittää joskus jotakin muuta kuin onkaan..:saint:
jaa jaa että meidän seura oli niin kauheeta että piti poistoa pyytää :stick:Keväällä tuli pitkä tauko ja alkukesästäkin harvakseltaan olin niin ajattelin luopua koko palstailusta, sitten jostainsyystä taas eksyin teidän juttuja kuuntelemaan
Tuskin poistavat, minäkin tääl näköjäs vaan edelleen olen. Noh tässäpä sitä sit ollaan vaanKeväällä tuli pitkä tauko ja alkukesästäkin harvakseltaan olin niin ajattelin luopua koko palstailusta, sitten jostainsyystä taas eksyin teidän juttuja kuuntelemaan
HYja nyt mä meen oikeesti nukkuu.:wave:
Kutakuinkin :kiss:jaa jaa että meidän seura oli niin kauheeta että piti poistoa pyytää :stick:
kyllä me alamaiset ollaan tuo huomattu mutta koska on mukavaa pitää pää entisellä paikallaan niin ei olla oltu huomaavinaankaan
:heart: kestää kestää,mää pistän peräni silleen sopivasti mutkalle että pääset asettuu hyvin.HY
kestääkö kömpiä lusikkaan reilu tunnin perästä?
kuulostaa lupaavalta, ohan sulla sopimuksen mukainen asu päällä?:heart: kestää kestää,mää pistän peräni silleen sopivasti mutkalle että pääset asettuu hyvin.
Kauniita unia Tinku:kiss::heart: kestää kestää,mää pistän peräni silleen sopivasti mutkalle että pääset asettuu hyvin.
ihan on ehtojen mukainenkuulostaa lupaavalta, ohan sulla sopimuksen mukainen asu päällä?
palatsissa on ihan toisenlaiset keinot käytössä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29208809:
Emme tosiaan välitä tehdä tämän kanssa parempaa tuttavuutta :|
silipaset korkeimman omakätisesti pään pois oikein isolla miekalla?palatsissa on ihan toisenlaiset keinot käytössä.
Ai, pään katkomiseen :Opalatsissa on ihan toisenlaiset keinot käytössä.
Jospa sillä on puutarhurin lisäksi palkkalistoilla myös pyöveli :Osilipaset korkeimman omakätisesti pään pois oikein isolla miekalla?
mitä oon kuullu niin rinsessat tykkää isoista miekoista
Jotenkin tuli Rukoiliasirkkojen periutumisritulaalit mieleen, jos ukko ei heti tajua lähteä paikalta aktin jälkeen niin tulee syödyksi : /palatsissa on ihan toisenlaiset keinot käytössä.
ei meillä yläpäitä katkota.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29208845:Ai, pään katkomiseen :O