The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29208686:

Eilenkin sain oikein ohjeet kuinka letkua pidellään.

Vai niin,no pistä hyvä kiertämään ja kerro muillekin mitä siellä opetetiin...vaikka mää kyllä osaan pitää letkua oikein ja käsitellä oikein hyvin että en oikeestaan tarvii neuvoja...mut jos joku kaipaa....

joo,o tosi on ,näin mulle on kerrottu :p :saint:

Vai niin,no pistä hyvä kiertämään ja kerro muillekin mitä siellä opetetiin...vaikka mää kyllä osaan pitää letkua oikein ja käsitellä oikein hyvin että en oikeestaan tarvii neuvoja...mut jos joku kaipaa....

joo,o tosi on ,näin mulle on kerrottu :p :saint:
Kannattaa pitää kiinni sieltä letkun päästä, silloin kuin alkaa suihkimaan. Voipi kuulemma tulla paineella. Saapi vielä letkusta silmään jos ei pitele kunnolla kiinni :saint:

Mutta näinhän olemme aina toki toimineet :p.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29208714:
Kannattaa pitää kiinni sieltä letkun päästä, silloin kuin alkaa suihkimaan. Voipi kuulemma tulla paineella. Saapi vielä letkusta silmään jos ei pitele kunnolla kiinni :saint:

Mutta näinhän olemme aina toki toimineet :p.
näin olen toiminut ja vielä ihan omilla tvisteillä ja muilla salaisilla mausteilla:whistle:

mää taidan lähteä nyt nukkumaan vaikka olisikin kiva leikkiä vielä kanssanne mutta pakko saada unta,on tullut nukuttua vähän huonosti viime aikoina.

koittakaa nyt olla ees suurinpiirtein ihmisiks yön pimeinä tunteina. hyvää yötä ja unikuvia kaikille:kiss:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä