ai kaikkiin:O oot sä aikamoinen!
joutaskohan toi kyöpsis luutimaan sut LappiinPalatsin puutarhassa on kuulkaas aika ikävä sää. Voisiko joku taikoa sinne sellaisen sinisenmustan aavistuksen kirpakan tähtikirkkaan yön.
Ja huomikseksi paistetta.
Ei vettä, ei lunta kiitos.
:heart:joutaskohan toi kyöpsis luutimaan sut Lappiin
täällä olis muitakin tähtiä kuin sun silmät
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29208686:
Eilenkin sain oikein ohjeet kuinka letkua pidellään.
Voitais viikonloppuna luutia ittemme sinne .joutaskohan toi kyöpsis luutimaan sut Lappiin
täällä olis muitakin tähtiä kuin sun silmät
suomennos kiitos!jaahans, kyöpsis ja tinkukin on paljokkaita
napapiirin pohjospuolella on täys talvi joAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29208706:Voitais viikonloppuna luutia ittemme sinne .
Onhan teillä edelleen lunta? Mie näin viimeyönä unta, että oli satanut lunta. Pettyneenä sai ulos kurkistaa aamulla : /.
Kannattaa pitää kiinni sieltä letkun päästä, silloin kuin alkaa suihkimaan. Voipi kuulemma tulla paineella. Saapi vielä letkusta silmään jos ei pitele kunnolla kiinni :saint:Vai niin,no pistä hyvä kiertämään ja kerro muillekin mitä siellä opetetiin...vaikka mää kyllä osaan pitää letkua oikein ja käsitellä oikein hyvin että en oikeestaan tarvii neuvoja...mut jos joku kaipaa....
joo,o tosi on ,näin mulle on kerrottu :saint:
paljokas on semmonen joka ei tyydy tavanomaiseen määrään :heart:suomennos kiitos!
Mun pohjoinen- etelä- sanakirjani on tolta sivulta vissiin revitty rikki???jaahans, kyöpsis ja tinkukin on paljokkaita
napapiirin pohjospuolella on täys talvi jo
näin olen toiminut ja vielä ihan omilla tvisteillä ja muilla salaisilla mausteillaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29208714:Kannattaa pitää kiinni sieltä letkun päästä, silloin kuin alkaa suihkimaan. Voipi kuulemma tulla paineella. Saapi vielä letkusta silmään jos ei pitele kunnolla kiinni :saint:
Mutta näinhän olemme aina toki toimineet .
määrään mitä ? Tai keitä ?paljokas on semmonen joka ei tyydy tavanomaiseen määrään :heart:
Yksi kerrallaan, mutta usein kiitos .paljokas on semmonen joka ei tyydy tavanomaiseen määrään :heart:
Ai,no sittenhän tuo sopii mulle paremmin kuin hyvinpaljokas on semmonen joka ei tyydy tavanomaiseen määrään :heart:
Nuo on niitä juttuja, mistä ei enää arvaa täällä ääneen puhua .näin olen toiminut ja vielä ihan omilla tvisteillä ja muilla salaisilla mausteilla
Just näin!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29208731:Yksi kerrallaan, mutta usein kiitos .
Mulla oli.Edelleenkään ei ongelmia kirjautumisessa! Jollain tais olla
Joo, mul on vähä tylsää
Puutarhoista ja vissiin puutarhureista puhuvat, oi rinsessani.määrään mitä ? Tai keitä ?
tinku ja kyöpsiskin tajusi, luulis olevan rinsessalle no-brainermäärään mitä ? Tai keitä ?
Hyvää yötä nurkkamurunen :kiss:. Jos en oo kiltisti niin pääseekö nurkkaanmää taidan lähteä nyt nukkumaan vaikka olisikin kiva leikkiä vielä kanssanne mutta pakko saada unta,on tullut nukuttua vähän huonosti viime aikoina.
koittakaa nyt olla ees suurinpiirtein ihmisiks yön pimeinä tunteina. hyvää yötä ja unikuvia kaikille:kiss:
Puutarhureita ei voi ehkä ollakaan liikaa.Puutarhoista ja vissiin puutarhureista puhuvat, oi rinsessani.