no mikä ettei?Jaahas, mua haasteltiin saunomaan ja parille...
uskaltaiskohan sitä lähee.. :snotty:
no mikä ettei?Jaahas, mua haasteltiin saunomaan ja parille...
ei kannata:xmas:Jaahas, mua haasteltiin saunomaan ja parille...
Sauna parantaa kipiät kurkut sun muut.Jaahas, mua haasteltiin saunomaan ja parille...
Uskallat, senkus menet vaan. :xmas:Jaahas, mua haasteltiin saunomaan ja parille...
Kello on noin ja mä oon näin ja aamulla töihin ja......no mikä ettei?
no mitä tuota sen enempää miettimäänKello on noin ja mä oon näin ja aamulla töihin ja......
kaljahammasta kyllä kolottais.
No et sä aamulla sinne saunaan ole menossa. Ny on ihan hyvä aika ottaa löylyt.Kello on noin ja mä oon näin ja aamulla töihin ja......
kaljahammasta kyllä kolottais.
siellä saunassahan ne on nätti sipasta sileiksi, leidisheiveri vaan messiinHyi, kehtaaks sänkisäärillä lähtee saunomaan?
Ai kännykällä? Ei hoidu mun puhelimella, tai oikeammin liittymällä sellanen, mut enköhän mää läppäriäki siel pääse käyttämään. Toivottavasti siellä pääsee kirjautuun sisälle sit (jos ehtii).no mitä tuota sen enempää miettimään
kunhan muistat ketjuilla välillä käntsällä
Mitäs vikaa siinä muka on :stick:siellä saunassahan ne on nätti sipasta sileiksi, leidisheiveri vaan messiin
siinä samalla saa puutarhankin kuntoon
aattelin vaan että jos siinä olis sattunu olemaan huomauttamista...Mitäs vikaa siinä muka on :stick:
Mut kai mää tästä lähden, on sinne ajomatkaa hetken verran kuitenki.
Ei ole ei. Mut juu, minä lähen.aattelin vaan että jos siinä olis sattunu olemaan huomauttamista...
ei muutako menoks sitten vaan
:wave: mukavaa saunomista!Ei ole ei. Mut juu, minä lähen.
Olkaahan te kiltsti älkääkä seotko noihin harmailuihin ja nimimerkeillä pelleilyihin.
Heippa :kiss:
kiitorataja millanes on sitten hyvä puutarha:snotty:
kiitorata
"kato lentokone tulee, vroom..."kiitorata
saammeko laskeutumisluvan"kato lentokone tulee, vroom..."
Meilläpäin ne joutuu kyllä tekeen hätälaskun puutarhaan. Toisinaan jopa viidakkoon :snotty:saammeko laskeutumisluvan
jos on kokenut ja karski pilotti niin tuokaan ei ole mikään ongelmaMeilläpäin ne joutuu kyllä tekeen hätälaskun puutarhaan. Toisinaan jopa viidakkoon :snotty:
Eipä oo kukaan lähteny ettiin parempaa laskeutumispaikkaa. Vielä :xmas:jos on kokenut ja karski pilotti niin tuokaan ei ole mikään ongelma
Höh...ja millanes on sitten hyvä puutarha:snotty:
no puutarhasta puutarhasta.pitäähän se nyt kunnossa pitää.Höh...
Hyvä puutarha on semmoinen syötävän hyvä, mis on mukava käyskennellä. Kauniista kukkasista johtuen siellä on hyvä tuoksu. Se ei ole rikkaruohojen eikä pienten tuhoeläinten temmellyskenttä.
Vai siis mistä puhuttiinkaan...