Tätä miekin jäin miettimään...:snotty:Mitä lie olisit sinne suukkiin tuupannu kun ei sitä jätskiä ollutkaan..
MinäkiTätä miekin jäin miettimään...:snotty:
Mitään en myönnäsirahvilla ja ihqulla on ihanan likanen mielikuvitus
muoks: myös sankulla
Rohkenisin väittää että en kuvitellut mitään mikä ei pitäisi paikkaansasirahvilla ja ihqulla on ihanan likanen mielikuvitus
muoks: myös sankulla
:stick:Rohkenisin väittää että en kuvitellut mitään mikä ei pitäisi paikkaansa
pp keksi jonkun tosi hyvä jäynän äitikirahville?Voi jösses taas sanon minä.
Hän onneksi nukkuu, mutta tuo hahmo jolta puolikkaani on apinageeninsä perinyt, on sangen kenkkumaisella tuulella tänään ja saas nähdä onko mulla sittenkään lapsivapaailtaa tiedossa tänään.pp keksi jonkun tosi hyvä jäynän äitikirahville?
Hyvät on lääkkeet Tossukalla. Onko tauti jo päällä vai ihan ennaltaehkäistäkö meinaat?Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29207701:Ron Zacapa tummaa rommia,niin pöpöt lähtee. Siihen päälle vielä saunomaan. Mulla nuo eväät ja kohta lauteille.
No mutta tattis. Niinko näet, mun mukissani on reunat, että kaada pois vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29207811:Ennallaehkäisen vaan
Riittää tuosta putelista sullekin,kun just korkkasin
Mihin kopsahti? *puhaltaa*Huoh..murtuikohan varvas..koskee ainakin aika helkutisti.
potkasitko äijää persauksiin vai?Huoh..murtuikohan varvas..koskee ainakin aika helkutisti.
Sängyn jalkaan, kun jahtasin kissaa joka meinas alkaa karvapalloilemaan keskellä sänkyä. Hemmetin karvaruntti.Mihin kopsahti? *puhaltaa*
En tällä kertaa, vaikka saattais se olla sitä vailla.potkasitko äijää persauksiin vai?
Ei kannata. Paitti että jalka tulee pipiksi se voi tulla myös pahanhajuiseksi.En tällä kertaa, vaikka saattais se olla sitä vailla.
Joka päivä oppii jotain uutta...Ei kannata. Paitti että jalka tulee pipiksi se voi tulla myös pahanhajuiseksi.
Ei sais kertoo, mut luuletko, että mattopiiska on alunperin keksitty mattoja varten?
Niin siis millä selaimella takkuaa? Mitäkätä.Kaikenmaan kakkaselaimilla sitä saa taas soutaa.|O
Voisivat jo fixata tilanteen, hitto!