Aamulla oli niin kiire , ettei ehtinyt edes palstalle huomenta toivottaa. Joten HUOMENTA kaikille!
mutta vain jos ei osallistu etkoihin eikä jatkoihin, pelkkään eskaan vain
Kaakao on kovassa suosiossa, ja kylmäsavulohi näytti tekevän kauppansa Taidan kokeilla vielä puuroa, ellei se uppoa niin uhraan varman loputkin fisut pikkaselle nuhanenälleni.Jotakin lemppariherkkua oon ostanu kun ovat olleet pipinä.
Pääasia että nesteissä pysyvät.
Ai siellä vedettiin a la carte menyy esiin.Kaakao on kovassa suosiossa, ja kylmäsavulohi näytti tekevän kauppansa Taidan kokeilla vielä puuroa, ellei se uppoa niin uhraan varman loputkin fisut pikkaselle nuhanenälleni.
Toi oli uis tieto mullekkin, ei tulis mieleenkään päästää tota 6v yksin matkaan vaikkei se nyt kaukana olekkaan. Tasan tarkkaan toho 5min matkaan menis siltä 1h josko sittenkään löytäis perille..Kävin esiopetussuunnitelmassa.
Tulipa yllärinä että eskari saa mennä yksikseen kotimatkat.:O
Eiku laitoin omalle leivälleni (iskän savustamaa) kalaa, ja pp tuli siihen kerjäämään maistiaisia niin hyvin näytti maistuvan.Ai siellä vedettiin a la carte menyy esiin.
Hienoa kun maistuu.
Haha, mulla ihan sama joten yrittäny pitää suuni kii parhaani mukaanIhan hirveetä tää kurkku kipeänä oleminen, kun ääni on ihan kamala. Sit kun yrittää korotttaa ääntä lapselle joka tekee pahojaan niin se on semmonse ÄÄllää SiiNä MeNeE SInnE, ETkÖ UsKO MItÄ ÄiTI SUlle äsKEn SAnoi.
Ihan kamalalta kuulostaa omaan korvaankin.
Ihan toki juu, me ollaan päästy jo siihen vaiheeseen että tavarat lentelee ja pahoja tehdään kun ei pääse ulos purkamaan virtaa :kieh:Nyt täytyy tehdä töitäkin välillä.
Viettäkää oiiiiiiikein kiva päivä.:heart: :wave:
*laittaa lusikkaan jäätelöä ja matkii junan ääntä*Haha, mulla ihan sama joten yrittäny pitää suuni kii parhaani mukaan
Heei!! Julmaa toinen on just kuntoilemas ja jätskilakos :stick:*laittaa lusikkaan jäätelöä ja matkii junan ääntä*
vieläkö pysyy suu supussa?
Uskon tämänaaa* odottelee suu auki*
Uskon tämän
Hei, good to have you back! Missäkö oot luurannu?
yritin bluffata mutta nyt mulla on jätskii
Vähä siel sun tääl luuraillu kiirettä mukamas ollu
Missä se jätski viipyy..
*odottelee yhä suu auki*
Hmmm...bluffata...mitähän se oikein meinas..yritin bluffata mutta nyt mulla on jätskii
*sijoittaa ison lusikallisen avoimeen monttuun*
Se on niitte tehtävä :heart:Miten on mahdollista että toi kipeä laps osaa olla hetkittäin niin lutunen ja hellyttävä, ja toisessa hetkessä niin saa*anan ärsyttävä että tekis mieli teipata se tuoliin kiinni?
siis kokeilin saako sumpin aukeamaan lupaamalla jäätelöä jota mulla ei siinä vaiheessa vielä edes ollutHmmm...bluffata...mitähän se oikein meinas..
Aika julmaa onneks sait hankittua sitä koska muuten voisin olla hieman kärttyisä :kieh:siis kokeilin saako sumpin aukeamaan lupaamalla jäätelöä jota mulla ei siinä vaiheessa vielä edes ollut
*törkkäsee ihanalle parit jätskipallot ruutikselta*:wave: Hellojaa... Mitäs täällä? Eka sana minkä ketjun aukaistuani nään on jätski Miulle kans!!
Mitä lie olisit sinne suukkiin tuupannu kun ei sitä jätskiä ollutkaan..siis kokeilin saako sumpin aukeamaan lupaamalla jäätelöä jota mulla ei siinä vaiheessa vielä edes ollut