kahvikirahvi
Aijaijai miten kauniin piirroksen tästä sais paintilla :xmas:My point exactly. Rusinat hakkaa löppänät munakoisot mennen tullen :xmas:
Aijaijai miten kauniin piirroksen tästä sais paintilla :xmas:My point exactly. Rusinat hakkaa löppänät munakoisot mennen tullen :xmas:
Aww, mikä hellyyttävä kuva meistä :heart:
Huomenia.huomenta :flower:
meikäläinen joutuu sitten lentelemään kuivin suin kun lentoemot menee lakkoon
ookko vielä huonossa hapessa?Pitkäkaulainen rusinainen aamuja toivottaa.
En niin huonossa etteikö yks naukku sitä parantais.ookko vielä huonossa hapessa?
vo ei, surkeeta kun lapset on sairaanaEn niin huonossa etteikö yks naukku sitä parantais.
Eli pp se tässä kipeä on, mulla on vaan kurkku inhottavan karheana.
Pp.llä vuotaa nenä ihan solkenaan, se on yskiny ihan mahoton yötä myöten ja välillä se hereillä ollessa rohisee niin kovasti että ei raukasta edes ääntä lähde :|vo ei, surkeeta kun lapset on sairaana
mullakin kuopus yskii mutta on muuten OK
kyllä ne sitte jotakin syö kun on oikein nälkäKuinka nopsaan lapsiset mahtaa kuolla nälkään kun ei kipeänä juuri ruoka maistu?
Eilenkin hää tais syödä tilkan aamupuuroa, jugurttia, banaania ja pari paistettua nakkia. Ruokaa tarjosin neljä kertaa mutta ei kelvannu.
Jotakin lemppariherkkua oon ostanu kun ovat olleet pipinä.Kuinka nopsaan lapsiset mahtaa kuolla nälkään kun ei kipeänä juuri ruoka maistu?
Eilenkin hää tais syödä tilkan aamupuuroa, jugurttia, banaania ja pari paistettua nakkia. Ruokaa tarjosin neljä kertaa mutta ei kelvannu.
mutta vain jos ei osallistu etkoihin eikä jatkoihin, pelkkään eskaan vainKävin esiopetussuunnitelmassa.
Tulipa yllärinä että eskari saa mennä yksikseen kotimatkat.:O
mitä tarjoat vaihtariksi?:wave:
Ei kellään olis ylimääräisiä tunteja varastossa? Olis tarvetta.
Kiirettä olis tarjolla ihan vaikka kuinka paljon, paljonko otat?mitä tarjoat vaihtariksi?
Kiirettä olis tarjolla ihan vaikka kuinka paljon, paljonko otat?
No hitsi, ei mulla sit taida olla mitään toivoa vaihdosta.muutaman tunnin voisin ottaa per päivä
jos ketjulaiset lupaa, sehän olis täällä roikkumisesta pois