The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Ai kaikki nukkuu.. Meil on varmaa huomennaki vielä sairaslomapäivä, pp on röhissy ja köhissy koko päivän ikävästi ja yskiny :( Huomenna hää menee isälleen yöksi ja mää pääsen sit keskiviikoks töihin ja murunen saa parannella vielä rauhassa. Toivottavasti paranen itekin siihen mennessä.

Ai kaikki nukkuu.. Meil on varmaa huomennaki vielä sairaslomapäivä, pp on röhissy ja köhissy koko päivän ikävästi ja yskiny :( Huomenna hää menee isälleen yöksi ja mää pääsen sit keskiviikoks töihin ja murunen saa parannella vielä rauhassa. Toivottavasti paranen itekin siihen mennessä.
Toivotaan että pian pieni paranis.

Muistan kun meillä olivat vielä ihan vaavoja niin olin neuroottinen, kun joku sairastu.:D
Ykskin yö kun tytöllä oli henki vähän rohissu, olin nukahtanut lattialle pinniksen viereen, hengitystä varmistellessa.
Mä ihan aidosti luulin että tulee sellanen tilanne ettei tyttö mukamas sais henkeä.
Jälkeenpäin kun muistelee ni naurattaa.

Onneks toi huoli helpottaa mitä isommaks kasvavat.

Jahas, tunnustuksia tunnistuksia.:D

kahvikirahvi
Toivotaan että pian pieni paranis.

Muistan kun meillä olivat vielä ihan vaavoja niin olin neuroottinen, kun joku sairastu.:D
Ykskin yö kun tytöllä oli henki vähän rohissu, olin nukahtanut lattialle pinniksen viereen, hengitystä varmistellessa.
Mä ihan aidosti luulin että tulee sellanen tilanne ettei tyttö mukamas sais henkeä.
Jälkeenpäin kun muistelee ni naurattaa.

Onneks toi huoli helpottaa mitä isommaks kasvavat.

Jahas, tunnustuksia tunnistuksia.:D
Mää oon onneks osannu olla suht rento ja luottavainen sekä mennä maalaisjärjellä. Välillä jos on epäilyttänyt niin oon kysynyt äidiltä neuvoa, mutta harvoin on tarvinnu. Mutta tää lapsen sairastuminen.. Mulle on ihan polvenkorkusesta asti sanottu että ei oo kipeä jos ei oo kuumetta, niin vanhempien kun koulunkin puolesta - ja muistan miten perseestä on tuntea olevansa suunnilleen kuoleman kielissä ja niistää aivot pihalle, mutta kouluun on mentävä koska kuumetta ei ole.
Taisin sanoa jo aamulla, että oon aika herkkä jättämään lapsen kotia lepäämään ettei ainakaan pahemmin kipeydy tarhasssa riehuessa ja tartuta muita. Mut aika usein soitan äitille tai eksälle ja kysyn niittenkin mielipidettä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
kahvikirahvi
Muistaaks kukaan kun famipala laitto aikanaan tänne sen kuvan jossa oli sen sivuprofiili, sillä oli päällä joku musta- tai harmaavalkoinen tunika housujen kanssa? Näin siellä teatterissa yhden naisen joka oli pitkä, ikäluokka sopiva, ja semmonen samanlainen tunika. Teki kauheesti mieli mennä kysymään oliko se meidän fami mutta en kehdannu sitte. Olis varmaan kattonu vähän oudoksuen jos olisin nykiny hihasta vessassa ja kuiskinu että "fami, faaaami.." eikä se olis ollut oikea tyyppi.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Muistaaks kukaan kun famipala laitto aikanaan tänne sen kuvan jossa oli sen sivuprofiili, sillä oli päällä joku musta- tai harmaavalkoinen tunika housujen kanssa? Näin siellä teatterissa yhden naisen joka oli pitkä, ikäluokka sopiva, ja semmonen samanlainen tunika. Teki kauheesti mieli mennä kysymään oliko se meidän fami mutta en kehdannu sitte. Olis varmaan kattonu vähän oudoksuen jos olisin nykiny hihasta vessassa ja kuiskinu että "fami, faaaami.." eikä se olis ollut oikea tyyppi.
En muista kuvaa mutta mielikuva susta supattamassa vessassa on aika päräyttävä. "No niin neiti, kiltti vartijasetä vie teidät nyt ulos, noooin just, heippa!" :LOL:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä