The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lipsuttaja harmaana, hitto!
Ei tää nyt varsinaisesti salaisuus ole, mutta kuitenkin. (jostain kai se on aloitettava)

Pidän erittäin paljon mustasta huumorista. Vitsi saa olla koottu todella pahoistakin eväistä, silti saatan nauraa ihan kippurassa.
Enkä ole rasisti, vaikka sellaiseen viittaaville vitseille hirnun pissit housuun. :kaino:

Hyi mua, tuhma tyttö. :poskis punaa ja naama norsunvitulla:

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
kahvikirahvi
No, mitään elämää suurempia "synkkiä" salaisuuksia en kerro, mutta aloitetaan nyt tällä, jos te muutkin rohkaistuisitte. Tätä ei tiedä kukaan muu kuin palsta ja paras kaverini, vaikka aika laimea salaisuus tämä on.
Mutta, muutama vuosi sitten satuin huomaamaan tyttäreni itseään muutaman vuoden vanhemman pojan kanssa tuolla kylällä ja poika kouri tytärtäni melko ronskein ottein. Sen sijaan, että olisin mennyt tilanteeseen keskustelemaan, ajelin seuraavana lauantaiaamuna pojan kotiin esittämään asiaa Gestapo-tyylillä pojalle ja hänen vanhemmillensa, mitä poika oikein touhuaa tuolla kylällä vanhempiensa tietämättä. Ja asiallisuuteni saattoi olla kevyesti hukassa ja lopuksi karjuttiin sitten minä pojan vanhemmille ja he minulle, joka äityi sitten siihen, että puoli naapurustoa oli ihmetellemässä ulkona tapahtuvaa karjumista. Heidän suhteensa nyt jatkui tästä huolimatta vielä vuoden verran, mutta poika ainakin toivottavasti osasi pitää ne kätensä kurissa! Perkele, kun 17-vuotias kopeloi sillon 13-vuotiasta tytärtäni, niin siihen kyllä vedetään raja! Tästä "keskutelusta" ei siis tytöllä ole mitään tietoa - jos tietäisi, voisi isukki saada huudot. Älkää siis ymmärtäkö väärin, en mä ole mikään hullu seksikonservatiivi, mutta johkin raja on vedettävä! Ja olen monta kertaa antanut omalle pojalle kortsurahaa, että en mä mikään tiukkapipo ole. :D
Ootko esittänyt asian pojalles noin? :D Kauheeta, muistan vielä millasta on olla teini, olisin varmaan kuollut kiusaantuneisuudesta ja häpeästä jos mun porukat olis tollasta lohkassu.

kahvikirahvi
Ei tää nyt varsinaisesti salaisuus ole, mutta kuitenkin. (jostain kai se on aloitettava)

Pidän erittäin paljon mustasta huumorista. Vitsi saa olla koottu todella pahoistakin eväistä, silti saatan nauraa ihan kippurassa.
Enkä ole rasisti, vaikka sellaiseen viittaaville vitseille hirnun pissit housuun. :kaino:

Hyi mua, tuhma tyttö. :p
:poskis punaa ja naama norsunvitulla:
Sama täällä, Hugleikur Dagsson on paras ystäväni :D

http://facepalm.naurunappula.com/org/e4/fc/e4fc179bc4595047/0/959871.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Toinen ei-arkielämään liittyvä "salaisuus", jota en mielelläni tuo ilmi. Heitelkää vaan puukoilla, mutta kirjoitan silti.
Mulla on jonkinverran ennakkoluuloja, joita en välttämättä haluaisi olevan; esimerkiksi tummaihoisten / islam-taustaisten ihmisten seurassa tunnen oloni todella epämiellyttäväksi ja olen koko ajan "varpaillani". Käytän sanaa "neekeri" vähän liiankin paljon.
Lisäksi olen lievästi homofobinen; ohi kävelevä kahden miehen pari aiheuttaa jotain "ällöttämistä" sisälläni. Ja kummastakaan en ole ylpeä, enkä halua kantaa mitään "Neekerit ja homot saunan taakse!"-kylttiä, nuo vaan kumpuavat jostain ja haluaisin päästä niistä eroon.

Ootko esittänyt asian pojalles noin? :D Kauheeta, muistan vielä millasta on olla teini, olisin varmaan kuollut kiusaantuneisuudesta ja häpeästä jos mun porukat olis tollasta lohkassu.
No en kyllä todellakaan ihan noilla sanoilla. Meillä puhutaan kyllä ihan avoimesti seksiasioista (en nyt siis mitään seksiseikkailujani kerro!), meillä seksi ei ole millään tavalla tabu. Siksi olen halunnut kasvattaa lapsista tämän asian suhteen avoimia, kun itse en olisi ikinä voinut kuolematta häpeään, puhua mistään kortsuhommista. Mutta yleensä poika pyytää rahaa noihin hankintoihin - olen tehnyt selväksi, että AINA se kumi; minä EN rupea vaariksi alle nelikymppisenä. Pitää olla varma!

Toisinaan sama täällä. Noi Franquinin mustat sivut aikanaan kolahtivat kovastikin:

Sun tuntemat ennakkoluulot on normaaleja. Me kaikki tunnetaan näin ilman muuta kokemusperäistä tietoa. Omaa heimoa pitää aina suojella, siinä sen lähde.
Siitäkö se johtuu? Tuota en ole ennen kuullutkaan, mutta kuulostaa loogiselta. Moni asiahan perustuu ihmisessä nimenomaan siihen alkukantaisuuteen ja sen vaistoihin. Pitäisi varmaan tutustua johonkin muslimiin, jotta voisi saada karaistua ennakkoluulojaan.

Aries 78
Ennakkoluuloisuus/varautuneisuus on ihmisellä geeneissä. Tunnetko yhtään muslimia tai homoa? Jos et tunne, niin ennakkoluuloja on vaikea lähteä murtamaan.
Kaveriporukkaan kuuluu yksi homo ja rään musliminaisen tunnen erittäin hyvin! En ole mielestäni ennakkoluuloinen, mutta toisaalta ei se pieni varauksellisuus aina huonosta ole jos näin voisi muotoilla! Ja nyt en tarkoita tätä miespuolista kaveria..

kahvikirahvi
En tunne kumpaakaan. Yhden homoparin toisen puoliskon tiedän työhommen kautta, mutta en voi sanoa tuntevani.
Eksä oli kans sangen ennakkoluulonen, mutta ekaa kertaa Rovaniemellä käydessään mua katsomassa, se pääsi tutustumaan mun homokavereihin, ja sen ennakkoluulot jäi sinne.

Mut hei, en mäkään hetero oo jotta karsteleppa ennakkoluulosi viimestään sitten kun törmätään irl! Vai onko se eri asia miehillä ja naisilla?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä