Justiinsa meinaisin hanskani lyödä tiskiin! MokomaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29204886:Pysyy mahdollisimman paljon täällä vaan .
Justiinsa meinaisin hanskani lyödä tiskiin! MokomaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29204886:Pysyy mahdollisimman paljon täällä vaan .
Lupa evätty |OJustiinsa meinaisin hanskani lyödä tiskiin! Mokoma
mitä oon ite tässä ketjussa pyöriny (ja minähän oon pyöriny) niin täällä on ihan eri henki kuin isommalla puolenJustiinsa meinaisin hanskani lyödä tiskiin! Mokoma
Suurin osa otsikoista jo sanoo, että ei viitti lukea.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29204878::kiss:. Kannattaa siis pysyä näissä ketjuissa ja kurkistaa tuolle isolle puolelle hyvin harkiten .
Kyllä sen aistiikin jo kun ketjussa välillä käväiseemitä oon ite tässä ketjussa pyöriny (ja minähän oon pyöriny) niin täällä on ihan eri henki kuin isommalla puolen
Kerrassaan viehättävän mielikuvan luo verkkokalvoille .Anaalitappivanukas
Juu. Ja härskitkin jutut (mitkä?) on sopivan hauskasti härskejä. Tai melkein ainaski.mitä oon ite tässä ketjussa pyöriny (ja minähän oon pyöriny) niin täällä on ihan eri henki kuin isommalla puolen
Rentoa ja leppoisaa illan viettoa.Terveiset peiton mutkaan käpyryyneeltä yh-isältä. Näin iltaisin ennen nukkumaanmenoa on sitä omaa ja nautinnollista relausaikaa; vaikka paperitöitä olisi hirveät läjät tekemättä, nyt pitää vaan ottaa rennosti.
Mitäpäs teille muille mussukoille?
Niin sen että ruutis täällä hengailee päivästä toiseenKyllä sen aistiikin jo kun ketjussa välillä käväisee
Minulla on tunne, että täällä me taidetaan kaikki roikkua ja hengailla enemmän eikä suinkaan vähemmänNiin sen että ruutis täällä hengailee päivästä toiseen
Kunnioitamme toivettanne parhaan taitomme ja kykymme mukaan .Minulla on tunne, että täällä me taidetaan kaikki roikkua ja hengailla enemmän eikä suinkaan vähemmän
Minäpä menen lukemaan vähän kirjaa ja suljen koneen. Huomenna on pitkä päivä siivoamisen kanssa, koska se on ainoa vapaapäivä jolle sen voin jättää. Sitten onki viikko muuten buukattu täyteen.
Pitäkää palsta pystyssä!!! :kiss:
Höpsö... tuo on suklaata . Se tekee kuulemma hyvää iholle .Mä muuten koitin löytää kyvan tosta anaalitappivanukkaasta, mut ei löytyny. Löytyi vaan kuva tyttöparasta, jolla on ihan hirveet vatsavaivat, mut on onneks ehtiny kylpyammeeseen ennen vahinkoa.
Kerrtotaan vaan. Aloita sie .Kerrotaanko salaisuuksia?
Vaik tekis kui hyvää iholle, mut vaikeeta se on ammeesta lusikoida, ainaski nii kauan kun toi tyttö siinä kylpee.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29204973:Höpsö... tuo on suklaata . Se tekee kuulemma hyvää iholle .
Ps. etsitkö varmasti oikeilta sivustoilta .
Hyvää yötä Ihkuvalo :kiss:Palsta on näköjään saanu miusta viimein tarpeekseen...ei anna kirjautua..en siis pysty ees mustaksi muuttumaan, menen siis nukkumaan HY vaan, ja viekussa ois taas tilaa jos ketäkuta kiinnostaa. Saapi tulla lämmittämään
Niin sen pitääkin olla.Rentoa ja leppoisaa illan viettoa.
Ootko varma että se on suklaataAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29204973:Höpsö... tuo on suklaata . Se tekee kuulemma hyvää iholle .
Ps. etsitkö varmasti oikeilta sivustoilta .
Miksei muutaman voisi kertoa...Kerrotaanko salaisuuksia?