Näytit sitten persettä mulle :O
Tää kuulostaa aika söpöltä :heart:Tirsk, tuli mieleen välillihanpullistuma
Vittupääjohtaja.
Kananmunahaukka.
niin vähän?Joo, vähän hulvattomalla tuulella.. :snotty:
Repeilee täysin kun ajatteleekin että TiiviTaavi vetää vähän "tappivanukasta"Naimatouhutippa
Karvarakovalkea
Anaalitappivanukas
Repeilee täysin kun ajatteleekin että TiiviTaavi vetää vähän "tappivanukasta"
Oh godNaimatouhutippa
Karvarakovalkea
Anaalitappivanukas
Yyyhh... mikä mielikuva .Naimatouhutippa
Karvarakovalkea
Anaalitappivanukas
Seuraavaksi "RättiVäsynyt" pistää pystyyn äänestyksen "Maistuisko?" ja ihan kuvien kera.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29204802:Yyyhh... mikä mielikuva .
Apuaaaaaa..... .Seuraavaksi "RättiVäsynyt" pistää pystyyn äänestyksen "Maistuisko?" ja ihan kuvien kera.
Sapetus suksi suohon,Eduskuntaliitos.
Kusipääministeri.
Mun kaksimieliskuvitus on kadoksissa nyt ku sapettaa : (
Vaivaako sappirakkolevä? Tupakkayskänlääkkeenäkin käytetty kalansilmäpako- uute on atomipomminvarma vatsalääketieteellinen jymymenestystarina.Eduskuntaliitos.
Kusipääministeri.
Mun kaksimieliskuvitus on kadoksissa nyt ku sapettaa : (
Miksi palsta masentaa? : /Tämä palsta masentaa minua. :| Pitää varmaan harkita pitkää lomaa.
:kiss:. Kannattaa siis pysyä näissä ketjuissa ja kurkistaa tuolle isolle puolelle hyvin harkiten .Se tosin piristää, että te teette siitä kolmentuhannen sivun verran inhimillisempää. :heart: Kuten tuo ketju mukaville palstalaisille ja mukaville jutuille.
Ihmiset täällä vähän aiheuttaa pään paukutusta ja paruntaa. Vaan mitäpä itkemään. Kun sulkee palstan, niin voisi keskittyä taas olennaiseen, kuten kirjoihin. Viehän tämä aikaa, vaikka en täällä paljon aikaa enää vietä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29204869:Miksi palsta masentaa? : /
Pysyy mahdollisimman paljon täällä vaan .Ihmiset täällä vähän aiheuttaa pään paukutusta ja paruntaa. Vaan mitäpä itkemään. Kun sulkee palstan, niin voisi keskittyä taas olennaiseen, kuten kirjoihin. Viehän tämä aikaa, vaikka en täällä paljon aikaa enää vietä.