No nyt se taitaa olla menoa, käääääääks :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
38+1 ja nyt se taitaa syntyä... Onks pakko synnyttää jos ei halua :D

Jos lapsivedet ei oo menny, ni kannattaako olla kotona vaan niin kauan ku pystyy? Kokemuksia vain vesien menolla alkaneista synnytyksistä..

Hei, onnea matkaan! Mää oon niin kade sulle, mulla menossa 37+6 ja ei tapahdu mitään. Tai no siis kohdun kaula on hävinnyt, mutta suu on vielä kiinni. Mielelläni lähtisin jo synnyttämään.

Minulla kaikki 6 synnytystä alkaneet supistuksilla ja kotona oon ollut niin kauan, kun on tuntunut hyvältä ja järkevältä. Minulla sairaalaan mennessä kohdunsuu ollut auki 5-10cm, että ihan heti en ole koskaan lähtenyt.
Paitsi viidennestä, jonka synnytys kesti reilun tunnin kaikkineen.
Onhan se aina vähän miettimistä, että lähdenkö vai enkö lähde. Sairaalaan en ole muistaakseni soittanut koskaan, mennyt vaan sitten.

Onnea matkaan :)

Pelottaa kotonaolo sen vuoksi, jos en kestäkkään kipuja :S Ei meiltä onneks kovin pitkä matka oo synnärille...

Oon ihan tosi paska synnyttäjä :D Kipukynnys on tositosi matala. Et ainakaan liian myöhään tuskin oon lähtemässä, ennemmin oon siellä ihan liian aikaisin :D

[QUOTE="vieras";29193858]monesko synnytys? Oliko eka synnytys nopea?[/QUOTE]

Ei ollut tosiaan nopea :D puoltoista vuorokautta vesien menosta syntyi... Toinen samanpituinen, alkoi myös vesien menolla...

Voiko ne vedet vielä tässä mennä itekseen jos supparit on jo alkaneet, vai onko yleistä et ne joudutaan puhkomaan :O

Joudutaan ja joudutaan... yleisin suositus kai olisi, että hyvin etenevän synnytyksen annetaan edetä omalla painollaan, vasta sitten puututaan jos ei edisty tms. Mutta tsemppia! <3

Yhteistyössä