Kyllä mä oon ainakin mielestäni käyttänyt sitä nuorempana ihan kakkujen pursotukseenkin. Tosin mulle kävi kans muutaman kerran niin että se (tai joku vispi-juttu) ei vaan vaahtoutunut tarpeeksi kovaksi. Se on kyllä tosi mukavaa silloin kun se tapahtuu isompien juhlien alla, just samana aamuna kun kakkujen pitäis olla valmiita. Epäilen että se on välillä vähän tuurista kiinni vaahtoutuuko se vai ei. Tärkeää on kuitenkin että se on mahdollisimman kylmää, kuten sulla olikin (voi vaikkaa laittaa jääkaapin tavallista kylmemmälle että se kylmenee varmasti tarpeeksi), sitten on tärkeää että koko purkin sisältö on kaavittu kulhoon, eli myös kaikki ne rasvat sieltä reunoilta , sokeri ja vaniljasokeri pitää lisätä vasta lopuksi ja sokeria ei kannata laittaa kuin ihan vähän, ei saa vatkata liikaa koska jossain välissä se alkaa mennä vain vetelämmäksi. Nykyään en oo tosin tehnyt vuosikausiin kakkuja mihinkään juhliin, joten en muista oliko tuolloin nuorempana kyse Flora vispistä vai mistä, mutta jotain vispi-juttua se oli kuitenkin. Voi toki olla että nekin on ajan myötä muuttuneet...