taidan erota.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lassi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lassi

Vieras
Lapsi täytti juuri 2v. Seksiä olen harrastanut viimeeksi silloin kun lapsi sai alkunsa. Ennen tätä seksiä oli noin kerran tai kaksi vuodessa jos sitäkään. Tätä olen jaksanut katsoa 8 vuotta. Olen onnistunut tekemään lapsen frigidin tyhjätaskun kanssa, asunnon olen saanut perinnöksi, avioehtoa ei ole tehty.. vielä.

Ennen tätä suhdetta olin täysin velaton, omistin asunnon ja velattoman auton, seksiä sain aina kun sitä halusin, sain mennä miten halusin ja milloin vaan.

Nyt ei ole seksiä lainkaan, velkaa on kertynyt isomman asunnon ostosta satatonnia, en ole käynyt yksin missään vuosikausiin.

Vaimo epäilee kaikesta mitä teen ja on naama hevosen *itulla jos erehdyn edes katsomaan jotain toista naista "liian pitkään" vaikka kyseessä olisi kaupan myyjä

En ole ajatellut pettää toista, en ole sellainen. Sen sijaan olen ajatellut ottaa eron ja olla vain yksin ja rauhassa itsekseni seuraavat vuodet.

Olen vuoden verran miettinyt, että mihin tarvitsen vaimoani? Tulin siihen tulokseen, että pärjään yksikseni paremmin kuin tässä parisuhdevankilassa.

Lapsi täytti juuri 2v. Seksiä olen harrastanut viimeeksi silloin kun lapsi sai alkunsa. Ennen tätä seksiä oli noin kerran tai kaksi vuodessa jos sitäkään. Tätä olen jaksanut katsoa 8 vuotta. Olen onnistunut tekemään lapsen frigidin tyhjätaskun kanssa, asunnon olen saanut perinnöksi, avioehtoa ei ole tehty.. vielä.

Ennen tätä suhdetta olin täysin velaton, omistin asunnon ja velattoman auton, seksiä sain aina kun sitä halusin, sain mennä miten halusin ja milloin vaan.

Nyt ei ole seksiä lainkaan, velkaa on kertynyt isomman asunnon ostosta satatonnia, en ole käynyt yksin missään vuosikausiin.

Vaimo epäilee kaikesta mitä teen ja on naama hevosen *itulla jos erehdyn edes katsomaan jotain toista naista "liian pitkään" vaikka kyseessä olisi kaupan myyjä

En ole ajatellut pettää toista, en ole sellainen. Sen sijaan olen ajatellut ottaa eron ja olla vain yksin ja rauhassa itsekseni seuraavat vuodet.

Olen vuoden verran miettinyt, että mihin tarvitsen vaimoani? Tulin siihen tulokseen, että pärjään yksikseni paremmin kuin tässä parisuhdevankilassa.
p

Seksi, seksi, vaimo, vaimo...

ENTÄS SE LAPSI???

Mihin tarvitset vaimoasi niin, mutta et tarvitse omaa lastasikaan vai?

Seksi, seksi, vaimo, vaimo...

ENTÄS SE LAPSI???

Mihin tarvitset vaimoasi niin, mutta et tarvitse omaa lastasikaan vai?
Miten lapsi tähän nyt liittyy? Missä kohti aloittaja mainitsi ettei, kuten asian ilmaiset, "tarvitse" omaa lastaan?

Lapsi ei ole mikään syy pysyä suhteessa josta ei saa yhtään mitään. Se, että kokee olevansa vanki omassa kodissaan eikä saa siitä mitään merkittävää vastineeksi on minun mielestäni hyvä syy erota. Lapseen se voi vaikuttaa erittäinkin positiivisesti.

Oletko ottanut huomioon, että lapsen jälkeen et voi enää mennä ja tehdä yhtä vapaasti? Myös ystäväsi muuttuvat eli et tule palaamaan sinkkuuden myötä entisiin kuvioihisi, koska muut ovat myös muuttuneet.

Hakeutukaa yhdessä hyvien neuvojen ääreen ja sen jälkeen puntaroikaa eroa yhdessä. Olet tehnyt päässäsi aloitteen, jaa se puolisollesi ratkaisukeskeisellä tavalla.

Onnea matkalle kohti parempia ratkaisuja!

Täällä on AINA näitä ihmisiä, jotka kiljuu lapsi, lapsi....?? Heistäkö on tervettä elää PARIsuhteessa lasten vuoksi? Ovatko he niitä, jotka ripustautuvat lapsiinsa koko heidän elämänsä ajaksi? Käykö siellä mielessä, että lapset kasvavat, lähtevät, elävät omaa elämäänsä? Parisuhde on kahden aikuisen liitto, loppuelämän kumppanuus. Siinäkö osa elääkin lasten ehdoilla? Kuin pitäisi osata ottaa ensin huomioon puoliso, jotta lapsetkin voisivat hyvin. Uskomatonta "aikuisuutta" joiltakin. Lapsethan Tietenkin ovat tärkeitä, mutta tärkein kuuluisi Todellakin olla kumppani, jonka itse valitsee. Käyttäkäähän järkeä ja antakaa lapsillennekin mahdollisuus oppia aitoa rakastamista kahden aikuisen ja turvallisen kodin kautta! Itse en jäisi ap:n liittoon. On varmasti jo kaikkea kokeillut. Menetät vain minuutesi ja oikeuden onneen aidosti rakastavan naisen kanssa.

No kyllä mullekin tuli mieleen kysymys "entä lapsi?". Enkä tarkoita, et lapsen takia pitäis pysyä suhteessa, vaan että kai aloittajalla jotain ajatuksia on lapsen suhteen myös eron jälkeen?

Vai onko aloittaja niitä miehiä, joitten maailmassa lapset on osa äitiä, eikä lapsen asiat kuulu hälle missään määrin.

[QUOTE="vieras";29181690]kai olet jutellut vaimosi kanssa seksittömyyden syistä? minusta olis nimittäin aika epäreilua vaan lähteä antamatta toiselle mahdollisuutta korjata tilanne.[/QUOTE]

Eiköhän vuosien aikana oo asiasta puhuttu?

Turha sitä on yrittää kenenkään kaunistella kun meitä on moneen junaan. Toisille se mörkö nimeltä SEKSI on vain lisääntymistä varten ja piste.
Jos tietenkin kerrot tuon tulevalle puolisollesi, niin tod.näk et pääse edes niitä lapsia avioliittoon touhuamaan. :D Siinä muka mieskin voittaa, yleensä kun nainen on tämä vähempi innokas, saamalla lapsen ja mustasukkaisen nainen, joka kyllä takuulla tuntee miehensä himot ja jos ei piparia anna.. niin tyhmä kai olis jos ei vähä epäilyttäs kestääkö mies ilman vai meneekö vieraisiin? ;)
AP:n vaimo toki kiukkuaa kaikista naisista.. Hae AP joku mielialalääkitys, kerrot lääkärille tarvitsevasi himot hillitä. Näin se vaimokin leppyy.. kun kerrot ettei enää pimppi vilahda ikinä päässä eikä muna seisoskaan enää. Tai otat erot, yhteishuoltajuus lapseen ja olet niin hyvä isä kuin vain pystyt. Ex voi olla hankala.. mutta mieti nyt mitä haluat elämältäsi lopulta?

Tuota en kyllä allekirjoita. Avioliiton tulee olla sellainen jossa molemmat voittavat.

Se onkin vähän vaikeampi lause käsittää pohtimatta enemmän. Oletko naimisissa vain itsesi takia?

Ap voisi miettiä, mitä annettavaa hänellä on puolisolleen, ja että onko se kannattavaa. Sellainen ehkä katkeroittaa vähemmän kuin sellainen, jossa mittailee vain, mitä itse suhteelta saa.

Yhteistyössä