[QUOTE="määmää";29178135]Mun mielestä ne oli mukavanoloisia, ihan normaaleja vanhempia. Paremmin asiat kuin monella täällä
Tohon huuteluun lasten kieroon kasvamisesta sanoisin, että miksei asiaa kysytä lapsilta jotka on kasvaneet aikuisiksi homo-tai lesbovanhempien kanssa? Mä tiedän kolme ja kaikki ovat heteroita, en tiedä mikä sitten on se maailmanlaajuinen tilasto...[/QUOTE]
Asian tekee huvittavaksi se, että käyttäytymistieteen ja lastenpsykiatrian tutkimusten mukaan seksuaalivähemmistövanhempien kasvattamista lapsista ei kasva sen onnettomampia tai mielisairauksiin (tai edes ei-heteroon seksuaalisuuteen) taipuvaisempia. He, jotka väittävät lasten kasvavan homo- yms. perheissä kieroon, ovat kansakielisesti ilmaistuna ns. idiootteja, jotka eivät ole perehtyneet asiaan yhtään.
Yleensä myös huudellaan siitä, että lapsen pitää saada isän/äidin mallia. Okei, miksi vitussa. Minun lapsuudessa välillä kävin kävelyllä äidin kanssa, välillä isän. Joskus toinen laittoi ruokaa, joskus toinen. Peittelivät ja lukivat iltasatuja vuorotellen. Minä sain mallin siitä millaisia ovat rakastavaiset vanhemmat, ja saman saavuttavat seksuaalivähemmistöjenkin edustajat.
Käsittääkseni ainut "miehen malli" jota seksuaalivähemmistövanhempien kanssa kasvavat lapset eivät voi saada, on vanhempiensa heteroseksin näkeminen. Ja jotenkin toivon, ettei heteroperheissäkään esitellä vanhempien makuukamaripuuhia lapsille. Käytännössä siis edes siitä ei jäädä homo/lesboperheissä vaille, koska normaalissa heteroperheessäkään seksiä ei harrasteta lasten nähden.
Kyllä siinä on taas vaan kyse ahdasmielisestä kyyläämisestä. Hyi hitto, erilaisia ihmisiä joiden tekemiset ei vaikuta minun elämääni mitenkään, paras kun paheksun niitä varmuuden vuoksi. Ovat niin erilaisia ja kaikkea. Hyh hyh. Miksei kaikki ole kuten minä?