Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No usein nää tavarat on vain sellaisia, ettei tää myyjä saa niitä myytyä esim. sillä haluamallaan 20 eurolla. Minä tarjoan 17 euroa eikä myy. Sitten tuote roikkuu hänellä siellä sillä 20 eurolla pitkään eikä kukaan osta tai ole edes kiinnostunut. Loppujen lopuksi saattaa alentaa sitä tuohon 17e, eikä kukaan muu olekkaan kiinnostunut siitä edes siihen hintaan. Mahtaa ketuttaa ettei sillon myynyt sitä minulle 17 eurolla
Itse mieluummin tinkaan sen muutaman euron, kuin pidän tuotetta myynnissä pitkään vaikka lopulta saisinkin siitä haluamani.
Eri asia sitten nää, jotka tinkaavat 20 e tuotteen 5 euroon. Yleensä se menee niin, että 20e tuotteesta tarjotaan tyyliin 15 ja myyjä tekee vastatarjouksen 17Näin se homma toimii. En itsekkään edes viitsi vaivautua vastaamaan noihin älyttömiin tinkauksiin-
Ei oo kauan aikaa, kun joku huutonetissä alkoi marmattamaan postikuluista, HÄN kuulemma tietää ettei ne voi olla niin paljon mitä olen ilmoittanut, koska on lukuisia kirjeitä lähettänyt. Alkoi niin ärsyttämään asenne jolla tämän kysymyksensä esitti, joten laitoin sinne kohteeseen tuotteen painon ja linkin postin hinnat sivulle[/QUOTE
kiitos illan nauruistaosui ja upposi