Ikean matto "rullaantuu" nurkasta

Oon kuullu, että tavallaan on tyyppivika näissä ikean lyhytnukkamattoissa, mutta onko kellään mittään pirkkaniksiä millä tuon saa suoraksi takas. tuolilla painaminen ei auta. (tuoli seissy tuossa viikon kulman päällä....)

"vieras"
En keksinyt keinoa, niin roskiin meni melko nopeasti.

Meilläkin rullaantui kulma ja lopulta se nurkka meni rikki, kun siihen aina ohikävellessä osui.

Minkäköhän painon sinne voisi laittaa, voisikohan sinne liimata jonkun painavamman vahvikkeen?

"Vieras"
Teippaa se ilmastointiteipillä lattiaan?

Mutta vissiin on olemassa ihan sellaista kaksipuolista mattoteippiä mutä voi käyttää, riippuu ehkä lattiamateriaalusta miten hyvin toimiu.

matoton
[QUOTE="vieras";29178692]En keksinyt keinoa, niin roskiin meni melko nopeasti.

Meilläkin rullaantui kulma ja lopulta se nurkka meni rikki, kun siihen aina ohikävellessä osui.

Minkäköhän painon sinne voisi laittaa, voisikohan sinne liimata jonkun painavamman vahvikkeen?[/QUOTE]
Roskiin?! Olisinpa minä saanut sen :(

sivusta
En tiedä kun ei ole samaa ongelmaa matoissa, mutta voisko sinne maton pohjaan liimata tai teipata jonkun pahvin joka pitäisi maton tasaisena? Tai jotain raskasta kangasta?

Minä olen luovuttanut Ikean mattojen suhteen. Ostettiin paikallisesta työkeskuksesta oikein hienoja räsymattoja, pysyypä nurkat kuosissaan.

Yhteistyössä