Miten kauan sulla meni, kun pääsit yli rakkaudesta...

• Viestiketjun aloittaja "tuikku"
  • Ensimmäinen viesti
"tuikku"
tai siis sen loppumisesta? Mulla tuli vuosi eilen erosta ja edelleen olen sitä mieltä että elämässä rakastuu kerran tai kaksi oikein että järki meinaa lähteä, kai se on sitä kemiaa. Uskotteko siihen?

"Kemeli"
Reilu kaksi vuotta. Olin jo ollut nykyisen mieheni kanssa silloinkin hyvän tovin. Yhtäkkiä vaan tajusin, että nyt olen päässyt lopullisesti eroon kaikista suurista tunteista exää kohtaan.

"pilkku"
Mulla on nyt kaks kuukautta erosta. Ja vasta nyt oon alkanut tekeen surutyötä kunnolla. Nyt tuntuu, että tähän menee pitkään. Miten sielunkumppaninsa voi unohtaa, koskaan. Meilläkin tunne oli kuitenkin rakkautta ensi silmäyksellä ja jalat alta...

"tuikku"
Mä aina mietin että jos kohtalo niin tarkoittaa, me kohdataan vielä joskus...Mutta se kemia, niin henkinen kuin fyysinenkin, ei sellaista voi koskaan enää tulla =(
ap

Mä oon koko ikäni hypänny suhteesta toiseen, näin ei ole koskaan ollut tarkoitus käydä. Jostain kumman syystä tapaan heti uuden jonka kanssa tulee suhde. En ole koskaan surrut yhdenkään suhteen päättymistä, olenkohan siis koskaan ollut rakastunut? Olen tosin aina ollut jättävä osapuoli. Suhteeni ovat kuitenkin kestäneet 3v3kk, 9v. ja nykyinen on kestänyt 2v.

Kyllä ne menneet rakkaudet kummittelee pitkään, enkä oikeastaan haluakaan eroon kaikista muistoista.
Kuitenkin on tärkeää muistaa että tuskin sitä enää oikeasti rakastanut on, kaipaa vain sitä rakastuneisuuden tunnetta.

Tuore vaimo
Itse pääsin yli ensirakkaudesta jonka kanssa seurustelin 2v mutta hän kahden vuoden eron jälkeenkään ei ole päässyt yli minusta. Olemme ystäviä keskenämme, minä hän ja aviomieheni. Välillä on nihkeä ilmapiiri kun tiedän että hän rakastaa minua vieläkin... tai niin hän väittää. Jos kerran rakasti niin miksi meni pettämään...

"sinna"
[QUOTE="Kemeli";29169615].... Yhtäkkiä vaan tajusin, että nyt olen päässyt lopullisesti eroon kaikista suurista tunteista exää kohtaan.[/QUOTE]

Kiitos, tämä antaa toivoa. Muutaman vuoden takainen erotilanne oli mulle niin traumaattinen kokemus että mietin sitä vieläkin usein. Haluan päästä yli ja kulkea taas vapaana ja pää pystyssä, en häpeillen ja nöyristellen, oli se kyllä niin karseeta tulla häväistyksi ja hylätyksi.

Yhteistyössä