Relaatiot 35

  • Viestiketjun aloittaja "Addu"
  • Ensimmäinen viesti
"lamppu"
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29169515:
Lehtolainen: ei auta. Tarkoitan siis pääsanasta vasempaan yläviistoon menevään. Kallion ja Karin välistä sanaa. jos tykkäät punk-musiikista, olet siis ...

Violetti: Auttoi. Kiitos :flower:

Kahvi: l-yht 3. Kahlannut omasta mielestä vaikka mitä yhtiöitä. Minkä maalainen? Ihan brittiläinen


Muokkaus. Valmista täälläkin. Kiitos avusta.
olisiko siinä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29169522:
MieVaan olikin laittanut toiset vihjeet. Kiitos :flower:. Valmista täälläkin :D.
Ja minä alottelin tossa aamusella, nalkkiin jäin, että kiitosta vaan vinkistä.:D
Alku oli aika vaikea, kun piti ohjeita lukematta päästä räveltämään.:D
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29169564:
:D ole hyvä. Nyt olet ikuisessa koukussa :whistle:. Teetkö tätä relaatiota? Pyydä sitten apuja jos jäät pahaan jumiin.
Jos "tätä" on se minkä linkkasit.:D
Olen mä joutunu etsiä wikiwikistä. mm. joku Annus Mirabilis...en ihan olis arvannu:D
Nyt olen elämissä, tosi alussa vielä.
 
Jos "tätä" on se minkä linkkasit.:D
Olen mä joutunu etsiä wikiwikistä. mm. joku Annus Mirabilis...en ihan olis arvannu:D
Nyt olen elämissä, tosi alussa vielä.
En muista laitoinko juuri relaatio 35 linkin vai siihen etusivulle. Mikä numero sulla näkyy osoitteena? Kaikkia ei ole minulla tallessa. Autan jos tallessa on. Täällä plussalla taitaa olla myös lähes joka relaatiosta oma ketju. Kannattaa niitäkin etsiä jos tulee totaali jumi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29169627:
En muista laitoinko juuri relaatio 35 linkin vai siihen etusivulle. Mikä numero sulla näkyy osoitteena? Kaikkia ei ole minulla tallessa. Autan jos tallessa on. Täällä plussalla taitaa olla myös lähes joka relaatiosta oma ketju. Kannattaa niitäkin etsiä jos tulee totaali jumi.
Ykkönenhän tää vasta on, tosiaan:D
Juu, katon ykkösketjusta, jos siulta ei löyvvy.:)
 
Harhailija
Harhailen taas pimeässä...

Violetti- ruudusta lähtevä 9 ja siitä jatkuva 8 (he...n ja an......n välissä)

Koti- ruudusta, pääsanasta lähtevät 9 vasen yläreuna, ja 8 oikea alareuna

Nukkekoti- ruudusta do...h.....- laatikosta lähtevät 4 6 ja 7 9!
 
kiukkunen
Puuttuu enää 2 sanaa:

Itiksen ja Italian välistä, kauppakeskusruudussa. vaikka kuinka käännän sanaa tori italiaksi, ei onnistu.... Miten siis pitää tehä!?

Ja se toinen, leijona-ruutu, vasemmassa reunassa, ep:stä lähtevä sana, 11 11??

Kun ei vaan äly sano niin se ei sano...
 
"lamppu"
Harhailen taas pimeässä...

Violetti- ruudusta lähtevä 9 ja siitä jatkuva 8 (he...n ja an......n välissä) ensimmäinen keinotekoinen sellainen jatko on se "sellainen"

Koti- ruudusta, pääsanasta lähtevät 9 vasen yläreuna on elukka, ja 8 oikea alareuna liittyy nettiin

Nukkekoti- ruudusta do...h.....- laatikosta lähtevät 4 6 on sarjan luoja ja 7 9 on yksi roolihahmo!
onko avuksi?
 
makikat
Olen yrittänyt kahlata jo annetut vihjeet läpi, lukenut wikipediaa jne, mutta muutama (heh...) sana puuttuu vielä. Saisko apuja?

MONTY PYTHON
* Er ja Terr yhdistävä 5+9

AASIA
*Jap.Puut ja Medi yhdistävä 16
*Medi 5+5

AMMATTI
*Näytt 19
* Amm + Kou yhdistävä 18

TAIDE
* Kuv 8

MUSIIKKIFESTIVAALI
* Rik.la ja Rik yhdistävä 7

KAUPPAKESKUS
* Pääsanan ja R's Coff yhdistävät 12+6, 6 ja 5

LIITTOVALTIO
* Pääsanasta 8, 10 ja 9
* Liitt 6+6
* Pääsanasta lähtevä 9 ja Usa:n yhdistävä 7
*Tav.tlo 2 ja 6

ENSISILMÄYKSELLÄ/HIMYM
* Eliel S 14

VIOLETTI
* Pääsanasta alas 9 sekä 17 (väliviivalla) ja tuosta väliviivallisesta se 8 mikä yhdistyy väriai

TATUOINTI
*Pääsanasta 6+16ja 8

METRO
* Pääsanasta 9 ylös, yhdistyy NY

GRETA GARBO
*vak 7

SANONTA
* 2+4+4+12

PASIFISMI

* Vä.va.ton vst.rint ja pasif yhdistävä 7+6
* Pasif 4+6

Ei vaan taas tajua lukemaansa...
 
"W1zard"
Myöhään tähän lähdin, nyt ei enää oma järki riitä. Leena Lehtolainen-ruudussa kuukauden ja etsivä Ma... Ka.... väliin tuleva 5+8 tai Stephen King ruudun Ca.... Br...... ja NY väliin tuleva 3+4+4? Mulle ei jälkimmäisestä tuu muuta kuin new york city ja se se ei ole!
 
"lamppu"
[QUOTE="W1zard";29173223]Myöhään tähän lähdin, nyt ei enää oma järki riitä. Leena Lehtolainen-ruudussa kuukauden ja etsivä Ma... Ka.... väliin tuleva 5+8 tai Stephen King ruudun Ca.... Br...... ja NY väliin tuleva 3+4+4? Mulle ei jälkimmäisestä tuu muuta kuin new york city ja se se ei ole![/QUOTE]
Eka on kuunnelma ja toka on lehti.
 
koukussa
mulla oli kans tossa useampi kenttä jo valmiina. sitten laukes kone ja uudella koneella joutuis alottaan koko homman alusta :(

ny ottaa kuuppaan. flunssasena ois nyt aikaa näpytellä, mut taitaa aivojökitys olla liiallinen.
 
makikat
[QUOTE="lamppu";29175517]Eka on kuunnelma ja toka on lehti.[/QUOTE]


Se kuunnelma siis liittyy tuohon Ma.. Ka.., löytyy Ma..Ka..n wikistä. Sen nimessä on tuo kuukausi.

Ja lehti on se, mihin Ca.. Bra.. kirjoittaa kolumneja. Lehden oikee nimi on vissiin kolme kirjainta pidempi?
 
Relevantti
Löytyisiköhän joltain apu nukkekoti-ruutuun? Mikä on keskellä ylimpänä oleva 12 kirjaiminen sana? En saa apua Leena Lehtolainen-ruudustakaan, kun en ole keksinyt sitä toukokuun 1. pvän henkilöä, jolla on 8-kirjaiminen sukunimi!
 
Relevantti
Löytyisiköhän joltain apu nukkekoti-ruutuun? Mikä on keskellä ylimpänä oleva 12 kirjaiminen sana? En saa apua Leena Lehtolainen-ruudustakaan, kun en ole keksinyt sitä toukokuun 1. pvän henkilöä, jolla on 8-kirjaiminen sukunimi!

Peruutan tuon kysymyksei, sillä flunssaiset aivoni kaivoivat sanat jostain sielun syövereistä!

Mutta koti-ruutuun kaipaisin sanoja pääsanasta oikealle alaviistoon 8 ja vasemmalle yläviistoon 9 sekä kot.teol. vasemmalle yläviistoon 10.
 
"W1zard"
Löytyisiköhän joltain apu nukkekoti-ruutuun? Mikä on keskellä ylimpänä oleva 12 kirjaiminen sana? En saa apua Leena Lehtolainen-ruudustakaan, kun en ole keksinyt sitä toukokuun 1. pvän henkilöä, jolla on 8-kirjaiminen sukunimi!
Se keskellä ylimpänä on sellainen joka naurattaa, ei siis tragedia ja jos niitä monta peräkkäin, vaikka kerran viikossa niin mikä niistä muodostuu?

Se toukokuun ekan päivän henkilö oli hankala, mutta erään tunnetun suomalaisen komediennen tunnetuimpia rooleja. Tällä komediennellä on kaksospojat..
 
"W1zard"
Peruutan tuon kysymyksei, sillä flunssaiset aivoni kaivoivat sanat jostain sielun syövereistä!

Mutta koti-ruutuun kaipaisin sanoja pääsanasta oikealle alaviistoon 8 ja vasemmalle yläviistoon 9 sekä kot.teol. vasemmalle yläviistoon 10.

Okei, uusi yritys auttaa. Koti tulee alkuun ja nelijalkaiset tai vaikka kaksikin, joita siellä saattaa asua.

Lyhennä se 12 krjaiminen. Pistä päreiksi.
 

Yhteistyössä