M
Mamman pikkujoulut
Vieras
Moikka!
Miten muut äidit ovat tehneet kun ovat antaneet vauvan hoitoon jotta pääsisi itse tuulettumaan? Mulla on tiedossa työpaikan pikkujoulut joihin haluaisin mennä jotta saisin jotain muutakin sisältöä hetkeksi elämään..
Pumppaaminen ei tahdo onnistua vaikka maito kyllä riittää, joten mietin että antaisin vauvan hoitoon vanhemmilleni, jonne menisin itsekin myöhemmin yöksi. Ja vanhempani antaisivat korviketta sen aikaa kun olen pois.
Täytyy toki ensin katsoa että vauva hyväksyy pullon ja korvikkeen, mutta miten muut ovat toimineet hoitojen kanssa?
Ja en todellakaan halua kommentteja teiltä hyviltä neljän seinän sisällä kasvaneilta kiukkuisilta äideiltä joiden mielestä vauvaa ei saa laittaa hoitoon ja varsinkaan korvikkeella! Ne eivät kuulu tähän ketjuun vaan haluan kommentteja niiltä jotka ovat asiaa kokeilleet tai vinkkejä miten homma kannattaisi tehdä.
Miten muut äidit ovat tehneet kun ovat antaneet vauvan hoitoon jotta pääsisi itse tuulettumaan? Mulla on tiedossa työpaikan pikkujoulut joihin haluaisin mennä jotta saisin jotain muutakin sisältöä hetkeksi elämään..
Pumppaaminen ei tahdo onnistua vaikka maito kyllä riittää, joten mietin että antaisin vauvan hoitoon vanhemmilleni, jonne menisin itsekin myöhemmin yöksi. Ja vanhempani antaisivat korviketta sen aikaa kun olen pois.
Täytyy toki ensin katsoa että vauva hyväksyy pullon ja korvikkeen, mutta miten muut ovat toimineet hoitojen kanssa?
Ja en todellakaan halua kommentteja teiltä hyviltä neljän seinän sisällä kasvaneilta kiukkuisilta äideiltä joiden mielestä vauvaa ei saa laittaa hoitoon ja varsinkaan korvikkeella! Ne eivät kuulu tähän ketjuun vaan haluan kommentteja niiltä jotka ovat asiaa kokeilleet tai vinkkejä miten homma kannattaisi tehdä.