Vähän joulufiilistelyä

• Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
*hoilaaaaaaaaaa*

Ompa into jo ihan pinkeenä!:D
Seuraavaks alan varmaan pläräämään paskartelusivuja.=)

[video=youtube;OzTNRMaI3Vo]https://www.youtube.com/watch?v=OzTNRMaI3Vo&list=PLF23AACF69AB179B0[/video]

Professional Griefer
Tulispa jo lunta ja pakkasta:heart: *huoooh*

Oumaigaad, itku meinaa tulla ku haluan jo niin paljon talven! Kontulassa näyttää lähes aina tolta talvisin :heart: Toivottavasti täällä uudessakin asuinpaikassa.

Tänä vuonna olemme sopineet, että rakennetaan iiiiso piparkakkutalo. Mä haluaisin ihan hirveesti valkoisen glitterijoulukuusen, mut mies ei suostu :D Aitoa ei voida hankkia allergian ja lemmikkien takia..

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Oumaigaad, itku meinaa tulla ku haluan jo niin paljon talven! Kontulassa näyttää lähes aina tolta talvisin :heart: Toivottavasti täällä uudessakin asuinpaikassa.

Tänä vuonna olemme sopineet, että rakennetaan iiiiso piparkakkutalo. Mä haluaisin ihan hirveesti valkoisen glitterijoulukuusen, mut mies ei suostu :D Aitoa ei voida hankkia allergian ja lemmikkien takia..
Ja ihmisetkin alkaa olla jo joulumielellä.:xmas:
no hehhe

Oooh, ompas erikoisen hieno talo!

Katselin just että kaavat normaaliin, vähän isompaan piparitaloon on vielä tallessa. Jaksaiskohan näperrellä sellasen vähän hienomman tänä vuonna. Laittas liivatelehdet ikkunoihin, ehkä joku extra parveke etc. Talon sisälle vois laittaa ledituikun.=)
Yhtenä jouluna sellaista isoa, ei edes niin erikoista taloa, näperreltiin vielä 4 aikaan aamuyöstä joten täytyy muistaa varata paljon aikaa sen tekemiseen.:attn:

Onko teillä hyviä kaavoja talon tekoon?

• Tykkää
Reactions: HippuTAR
Ainiin!!! Pitäis tehdä uusi joulumusakansio! Vanha on tainnut mennä roskiin.:O
Siinä oli juuri tälläisiä ihania vanhempia kappaleita.

[video=youtube;nZ6yQgBvuoI]http://www.youtube.com/watch?v=nZ6yQgBvuoI[/video]

*heiluu ja huojuu puolelta toiselle*

"vieras"
Oooh, ompas erikoisen hieno talo!

Katselin just että kaavat normaaliin, vähän isompaan piparitaloon on vielä tallessa. Jaksaiskohan näperrellä sellasen vähän hienomman tänä vuonna. Laittas liivatelehdet ikkunoihin, ehkä joku extra parveke etc. Talon sisälle vois laittaa ledituikun.=)
Yhtenä jouluna sellaista isoa, ei edes niin erikoista taloa, näperreltiin vielä 4 aikaan aamuyöstä joten täytyy muistaa varata paljon aikaa sen tekemiseen.:attn:

Onko teillä hyviä kaavoja talon tekoon?
Tästä tuli mieleeni että millä kiinnitätte ne liivateikkunat? Mä olen kokeillut sitä sokerikuorrutetta ja sulaa sokeria ja aina ne poksahtaa irti ja vääntyy talon sisään.

[QUOTE="vieras";29159588]Tästä tuli mieleeni että millä kiinnitätte ne liivateikkunat? Mä olen kokeillut sitä sokerikuorrutetta ja sulaa sokeria ja aina ne poksahtaa irti ja vääntyy talon sisään.[/QUOTE]

Pikeerillä (valkuainen, tomusokeri, sitruunamehu) pitäs onnistua.

[QUOTE="vieras";29159785]Tätä mä just tarkoitin. Mulla ei onnistu vaikka saan siitä tosi kovaa ja kestää koristelussa muuten hyvin, ja kiinnittää muut koristeet mutta tuon liivatteen kanssa aina sama ongelma. En tiedä.[/QUOTE]

Kokeeks vois ostaa kaupasta valmista tahnaa ja kokeilla toimisko se.
Et kai laita sitä liikaa/liian vähän?

Yhteistyössä