Tuttava myy seropeja :) Millaisia kokemuksia ko rodusta? Sopiiko lapsiperheeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koira<3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koira<3

Vieras
Eli ollaan mietitty koiraa ja meille sopivaa rotua. Näin eilen tuttua kaupungilla ja hän kertoi että heille tulee seropin pentuja! :) Ihanaa! <3 Hinta olisi edullinen, koska olen hänen tuttavansa, n 600-700 euroa. Millainen koira on seropi? Sopiiko lapsiperheeseen? Vaatiiko paljon lenkittämistä?

Meillä on Seropi, maksoi 20€. Tosi kiva koira on ollut ja vaatii kyllä pitkän lenkin päivittäin ja useemman kerran viikossa metsässä irti juoksemista. On ollut terve ja enrginen vaikka alkaa olla kymppi ikää mittarissa.

Meillä on kans seropi. Maksoi 200. Se on myös tosi ihana koira. Tykkää makoilla sohvalla sylissä ja lähtee mielellään kauppaan mukaan. Metsässä irti juokseminen ei sitä niin kiinnosta, mutta käy mielellään rauhallisella nuuskuttelulenkillä. Iloinen ja seurallinen koira. Ikää on vähän reilu vuosi. Suosittelen.

Mulla seropi myös. Nukkuu tuossa vieressä nyt, piereskelee. Ihan kiltti, mutta aika laiska, tykkää kuitenkin touhuta lasten kanssa. Metsässä tykkää käydä näin syksyllä ja vähän talvellakin, joskus raahaa jotain kotiinkin. Tahtoo aina iltaisin karata ulos.Vähän liikaa ottaa tuota kaljaa mun mielestä, yks tai kaks saunakaljaa sais riittää mun puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä;29151063:
Mulla seropi myös. Nukkuu tuossa vieressä nyt, piereskelee. Ihan kiltti, mutta aika laiska, tykkää kuitenkin touhuta lasten kanssa. Metsässä tykkää käydä näin syksyllä ja vähän talvellakin, joskus raahaa jotain kotiinkin. Tahtoo aina iltaisin karata ulos.Vähän liikaa ottaa tuota kaljaa mun mielestä, yks tai kaks saunakaljaa sais riittää mun puolesta.

Nii ja ilmaseks sain.

Meillä on seropi. Säkä on 60cm, painaa 36.8 (ja nousee tuosta kunhan ikää tulee lisää), kova lenkkeilemään, dominoiva luonne -> vaatii tiukkaa koulutusta, syö kuin "hevonen"... muuten lutunen, tulee lasten ja kissan kanssa hyvin juttuun :)

Seropista vaan hölmö maksaa 600-700e. Jos on asianmukaisesti eläinlääkärin tarkastamia, sirutettuja ja madotettuja ja muutenkin ihan järkipäiseltä myyjältä hyvisä oloista, niin sitten ehkä max. 200e? Pentutehtailijoita, jotka kasvattavat 'rakkauslapsia' ja 'vahinkopentuja' ovat kusipäitä ja semmoista toimintaa ei pidä kannattaa.

Yhteistyössä