V
"vieras"
Vieras
oonkohan jotenkin vaan liian lapsellinen, kun tuntuu etten jaksa tätä suhdetta miehen kanssa. Kerran on jo erottu ja palattu yhteen muutaman vuoden jälkeen. Mitään suuria riitoja ei ole ollut mut tää arki vaan kaatuu päälle. Mies tahtoo seksiä säännöllisesti ja tyydyttää aina minutkin, eli vika ei ole siinä. Vikaa on siinä, että muuten elämä ja meidän suhde on niin arkinen että kaikki tuntuu harmaalta. Mies ei kehu eikä kiitä. Ei ikinä sano mitään kaunista. Kun palattiin yhteen niin sanoin että kukkia voi sit tuoda ilahduttamaan minua. Neljään kuukauteen ei ole tullut kukkia, ei yhtään kaunista sanaa tai mitään. Pidän kauniista vaatteista ja mies tietää sen, olisi mukava kuulla jos näyttää nätiltä, mutta reaktio on se, että jos kysyn miltä näyttää niin mies vilkaisee ohimennen ja nyökkää vähän ja jatkaa muita hommia. Kävin kampaamossa ja hiusten väri vaaleni aika paljon, tätäkään mies ei kommentoinut mitenkään, lapset sen sijaan heti huomasivat ja kehuivat. Mietin nyt olenko valmis todellakin elämään loppu ikäni suhteessa, missä en tunne itseäni yhtään naiseksi, vain petikumppaniksi. Minua ei vissiin tarvi huomioida mitenkään, riittää kun sängyssä kysyy pannaanko ja hyppää pukille. Surettaa etten osaa olla tyytyväinen tähän suhteeseen, kun mies kumminkin hoitaa yhteisiä lapsia mut ei kait itse tarvitse mitään muuta kuin arkea. Ostaisinko ulkoilupuvun ja ripustan mekot varastoon, kun ei niillä ole meidän suhteessa käyttöä. Nim. cittarin alennusverkkaritko seuraavaksi.