tunne että ripsi/hius poskella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiusallista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiusallista

Vieras
En tiennyt miten otsikon muotoilisin, mutta onko teillä koskaan sellainen tunne että teillä olis hius tai ripsi esim poskella vaikka siinä ei ole mitään?

Sellainen tunne että hius poskella mutta kun koitatte ottaa sitä pois, niin siinä ei oikeasti ole mitään. Tunne kuitenkin jää?

Jännä tunne, mutta samalla todella ärsyttävä.

Mä tiedän ton tunteen. Se on sairaan ärsyttävä, joskus oikein kynnellä rapsuttanut sitä pois, mitään ei kuitenkaan löydy lähemmässäkään syynissä. En tiedä mistä johtuu, sanotaan nyt, että melkein viikoittain on tuollainen hetki.

Se on todella ärsyttävää. Mulla sellainen nyt yläluomessa ja tuntuu että menee hermo. Täytyis vaan antaa tuon tuntee olla, mut jotenkin automaattisesti haluaa sen karvan sieltä pois vaikka sitä ei siellä edes ole!

Kai tällekkin joku nimensä on, en vaan tiedä mikä.

Ei kai tollasta... mutta mökillä oon joskus ihmetellyt että miksi usein tuntuu siltä että polven sivussa kävelisi joku. Yrityksistä huolimatta en sitten ole muurahaista/hirvikärpästä sieltä löytänyt, vaikka kumpikaan ei suoranainen ihme olisi, ja murkkuja on jalkoja pitkin joskus noussut.
Mutta tuo polven sivu, vaikka paikallaan istut niin toistuvasti on kuin joku ryömisi eteenpäin samassa paikassa.

Just muutama päivä sitten pyyhin monta kertaa leukapieltä olemattoman pienen hiuksen takia! Eihän siinä mitään ollut ja tuntui moneen ottsseen puolen tunnin sisällä.

[QUOTE="Vieras";29142491]No tuskin kaikilla on kyse tuosta. Muutenhan als olisi todella yleinen.

Olen pahoillani veljesi puolesta.[/QUOTE]

Oletkohan oikeesti pahoillasi?
Jotenkin tuo kommenttisi vaikutti epäaidolta :(

Mulla kyllä on puolet hiuksista millin sängellä, että olen kyllä oikeitakin hiuksia huitonut. Ehkä ne on vaan niin ohuita, että niitä ei näe. Mulla on tosi ohuet hiukset.

Oikeasti olen pahoillani veljesi puolesta. Tuttavani menehtyi kyseiseen sairauteen vuosi sitten. Tiedän mitä kyseinen sairaus ihmiselle tekee ja kuinka toivottomalta tuntuu seurata vierestä toisen katoamista.

Alkuperäinen kirjoittaja määää;29142348:
Ei kai tollasta... mutta mökillä oon joskus ihmetellyt että miksi usein tuntuu siltä että polven sivussa kävelisi joku. Yrityksistä huolimatta en sitten ole muurahaista/hirvikärpästä sieltä löytänyt, vaikka kumpikaan ei suoranainen ihme olisi, ja murkkuja on jalkoja pitkin joskus noussut.
Mutta tuo polven sivu, vaikka paikallaan istut niin toistuvasti on kuin joku ryömisi eteenpäin samassa paikassa.

Mulla on tätä sääressä ja ihan kotona. Ihan kun joku pieni elukka kipittäis säärtä pitkin ylöspäin, mut kun katsoo niin ei siinä mitään ole.

Elämän outouksia nämä.

Yhteistyössä