Mitä mieltä olette Pauli Hanhiniemestä?

• Viestiketjun aloittaja "Sinkku-äiti"
  • Ensimmäinen viesti
"Sinkku-äiti"
Mä olen hänestä pitänyt muusikkona jo kauan, yli 15 vuotta. Myös saman ajan olen tainnut pitää häntä aika herkkuna. :D Kyllä mä voisin Paulin kanssa lakanoiden väliin sujahtaa. :D Nythän tuo ilmeisesti asuu vaimostaan erilläänkin. :saint:

Drifter
Itse diggailen vähän erilaisesta musiikista (heavystä ja progesta), mutta arvostan silti biisintekijänä, bändin nokkamiehenä ja sanoittajana. Muutenkin mukavan oloinen mies, ei siinä mitään.

Mutta mitä hittoa se pitää tota tulitikkua suussa koko ajan. Se vaikuttaa ihan naurettavalta. Tulee kasarin muka-coolit tyypit mieleen. Hei, haloo...

P. Hanhiniemen Vain elämää-vedot ovat upeita,tykkään. Viimeksi näin hänet Tampereella soolokeikalla enkä tänään, kun keskustelimme ko. keikasta muistanut,että P.Hanhiniemi olisi esiintynyt. Live-karisma,missä? Onko nyt kyseessä sisäänpäinkääntyneen peri(huomaa ero sanaan perus) jörrikkä-äijän paluusta estradille? Kolmannen naisen biiseistä tykkään.. ne ovat ajan kuvia :)

ddddd
Tykkään äänestä ja pidän kasvoista.

En tykkää biiseistä, enkä siitä sen pappamaisesta heilumisesta. Tulee mieleen oma faija tanssimassa. Let's face it, dad-dancing is a turn-off.

Mies71
Mä ihmettelen sitä juttua, että tää on tosi suosittu naisten keskuudessa. Voitti Cheekin äänestyksessä mennen tullen. No mä oon tosi paljon sen tyylinen ja näkönen ja kans semmonen rento, lupsakka ja huumorintajuinen. Mutta eipä silti naiset kiinnostu. Eli taitaa se julkisuus ja raha ratkaista. Eli jos ei olis julkkis jne niin kukaan nainen ei ees vilkasis.

"hömppis"
Mä ihmettelen sitä juttua, että tää on tosi suosittu naisten keskuudessa. Voitti Cheekin äänestyksessä mennen tullen. No mä oon tosi paljon sen tyylinen ja näkönen ja kans semmonen rento, lupsakka ja huumorintajuinen. Mutta eipä silti naiset kiinnostu. Eli taitaa se julkisuus ja raha ratkaista. Eli jos ei olis julkkis jne niin kukaan nainen ei ees vilkasis.
No niinhän se menee. Ei Cheekilläkään vientiä olisi, jos ei olisi julkkis.
Ihan taviksen näkösiä on molemmat - niin Cheek kuin Paulikin.

määä
No kyllä mää vilkaisisin. Tai siis oikeastaan toi olisi mulle liian komea, välttelisin koska en luottaisi että oikeasti olisi kiinnostunut ja uskollinen.
Ja Cheek ei ole mun tyyppiä sitten ollenkaan, ällö, ja liian nuorikinhan se on kun keski-ikäinen akka olen. Joten ehkäpä se äänestäjien ikäjakaumakin on jo suosinut...
Ehkäpä säkin odotat sitä suosiota ihan väärästä ikäluokasta. Tai jos sulle kelpaa vanhempikin ja oot kaikkea mitä väitit, niin sun peili vain valehtelee, ja se lupsakkuus ja huumorintaju on vain sun omassa päässä.

suvina
En oo oikeestaan ollenkaan seurannu hänen elämäänsä, joitain biisejä tiedän kyllä. Mut ohjelman perusteella mulla on tullu tunne et on jotenkin jäykkä, ajattelee koko ajan mitä sanoo ja mitä tekee, tavallaan ettei vaan tee väärää liikettä ja jotenkin yrittää olla jotain muutakuin on, vähän ylimielinen.

Tekis mieli ravistella ja huutaa RELAX MAN!

hyiii
Miten naiset voi olla lääpällään tuohon ällötykseen?! Tää tuli ihan puskista mulle. En oo koskaan tykännyt, en laulajana enkä muutenkaan nää tuossa variksenpelättimessä mitään erikoista. Ärsyttävä ukkeli hyi hitto, onks teillä edes silmiä päässä saati korvia? :O

"vieras"
Miten naiset voi olla lääpällään tuohon ällötykseen?! Tää tuli ihan puskista mulle. En oo koskaan tykännyt, en laulajana enkä muutenkaan nää tuossa variksenpelättimessä mitään erikoista. Ärsyttävä ukkeli hyi hitto, onks teillä edes silmiä päässä saati korvia? :O
Mä kanssa ihmettelen että mitä tossa on niin ihmeellistä:O Mun mielestä sen virne on vain irstaan näköistä:(

"Kiksu"
MUlle toi Hanhiniemi oli kans ihan vieräs. en oo koskaan kuullukaan enne tätä vain elämää ohjelmaa. ei todellakaan sytytä iahn kuin isää katsois. cheek on taas iha toiselta planeetalta

Yhteistyössä