Kuinka usein on mielestäsi normaalia, että mies haluaa seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies haluaa tietää?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Normaali määrä on edelleen se 2,58 kertaa viikossa. Vähempi on merkki orastavasta impotenssista ja enempi viittaa seksiaddiktioon.

Naiselle normaali määrä lasten saannin jälkeen on 1,12 kertaa vuodessa.

Minulle normaalia on kaikki väliltä pari kertaa päivässä -> kerran kuussa ja mieheni on samoilla linjoilla tästä.

Ihmiset on kuitenkin yksilöitä ja joillekin voi riittää vähempikin, toiset haluaa enemmän. Tärkeintä on, että ihmiset on itse tyytyväisiä. Ei se välttämättä ole ongelma haluta valtavirrasta poikkeavan paljon/vähän, mutta toki se voi niistäkin kieliä..

kyllähän se mielessä käväisee lukuisia kertoja päivässä mutta käytännössä riittää jos saa muutaman kerran viikossa

tosin on syytä muistaa että en ole enää ihan poikanen

10 kertaa viikossa-2viikon välein on mielestäni normaali skaala. Enemmän vaikuttaa pakkomielteiseltä, vähemmän haluttomuudelta joka on oikeasti (yleensä psyykkinen) sairaus.

Liian usein on silloin kun itsellä ei tee mieli ja liian harvoin kun tekee. Optimi olis tietenkin yhtä usein kuin minä itse. Eli 1-7krt/vko ja ollakseni tarpeeksi hankala niin riippuu tietysti viikosta että kuinka paljon haluttaa. Ymmärrettävää lienee, ettei koskaan voi osua ihan täysin yksiin mieltymykset, mutta onneksi ollaan aika lähellä kuitenkin omassa suhteessa.

Joku ei halua ollenkaan, jollekin riittää kerran vuodessa ja joku haluaa kerran päivässä. Kaikki on ihan normaalia. Jokainen on yksilöllinen ja halutkin vaihtelevat usein elämäntilanteen mukaan.

No jos ei viikkoon mitään ole kuulunut eikä ole suostunut ehdotuksiin niin kyllähän se korpeaa. Sais ihan mielellään olla edelleen yhtä halukas kuin joskus. Snif..

Alkuperäinen kirjoittaja Mies haluaa tietää?;29134509:
Kuinka usein on mielestäsi liian harvoin tai liian usein että mies haluaa seksiä?

heh no ei sitä voi haluta liian usein! :)

liian harvoin on jos seksiä on vähemmän kuin 2kertaa viikossa. Silloin ku seksiä oli lähes joka päivä suhde kukoisti muutenkin.

Mut varaudu siihen että tähän ketjuun tulee vastauksia sellaisilta naisilta jotka ovat jättäneet seksuaaliongelmat hoitamatta ja valittavat että on kauheeta ku mies haluu.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;29134560:
Normaali määrä on edelleen se 2,58 kertaa viikossa. Vähempi on merkki orastavasta impotenssista ja enempi viittaa seksiaddiktioon.

Naiselle normaali määrä lasten saannin jälkeen on 1,12 kertaa vuodessa.

ai kun meidän muksu synty niin seksiä oli lähes joka päivä :)

naisilla tuntuu yleensä olevan väärä suhtautumistapa ihan ku seksi vaan veisi, kun tekosyynä voi olla väsymys tai milloin mikäkin, jos oma asenne on että seksistä saa virtaa,se tuntuu hyvältä .Niin kyllä sitä silloin haluaakin. eikä sitä tartte just samalla sekunnilla haluta,voi sitä lähtee mukaan ja syttyä matkalla,äkkii se väsymyskin väistyy ku alkaa haluttaa.

en kyl allekirjoita ensimmäistäkään lausetta.

Yhteistyössä