Pitääkö mies minusta vai ei?

• Viestiketjun aloittaja "hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Vaikea sanoa tuntematta mitään. Tiedätkö tapaileeko mies muita? Jos on muitakin kierroksessa, niin siinä ei ehdi turhia soittelemaan. Miehen yks kaveri ihmetyttää, kun tuntuu, että naisia riittää miten paljon vaan. Niitä saattaa olla neljäkin viikossa ja silti tuntuvat olevan tyytyväisiä.

"vieras"
[QUOTE="alkup.";29128689]Enhän minä mitään kerjää. Kun olemme tämän miehen kanssa yhdessä, minä olen se etäisempi. Kaikki aloitteen teko lähtee hänestä.[/QUOTE]
Niin, aloite seksiin. Kerjäämistä on se, että suostut siihen, vaikka haluat suhteen, jossa on muutakin.

"alkup."
Pitää sinusta juuri niin paljon, että haluaa tavata sinua pari kertaa kuukaudessa. Mies on ilmaissut mikä hänelle sopii, sä et ilmeisesti ole. Yleensä asioista puhutaan sen kohdehenkilön kanssa. :)
No mutta eihän hänkään ole mitään ilmaissut. Siksi olenkin niin sekaisin. Enkä nyt turhaan halua hänen kanssaan puhua tämmöisistä. Siksi pohdin.

Näin
[QUOTE="alkup.";29128715]No mutta eihän hänkään ole mitään ilmaissut. Siksi olenkin niin sekaisin. Enkä nyt turhaan halua hänen kanssaan puhua tämmöisistä. Siksi pohdin.[/QUOTE]

Ei sitä tarvitse ilmaista, jos ei muulloin ole sinuun yhteydessä. Se on selvää muutenkin.

"alkup."
[QUOTE="vieras";29128706]Niin, aloite seksiin. Kerjäämistä on se, että suostut siihen, vaikka haluat suhteen, jossa on muutakin.[/QUOTE]

Miksen suostuisi? Pitäisikö selibaatissa olla? Onhan tuo nyt parempi ratkaisu kuin yhdenillanjutut?

"vieras"
[QUOTE="alkup.";29128715]No mutta eihän hänkään ole mitään ilmaissut. Siksi olenkin niin sekaisin. Enkä nyt turhaan halua hänen kanssaan puhua tämmöisistä. Siksi pohdin.[/QUOTE]
No ei kai kaikkea suusanallisesti tai kirjallisessa muodossa tarvitse ilmaista. Jos käy tapaamassa sinua kaksi kertaa kuussa seksin merkeissä, niin se kertoo, ettei muuten kiinnosta. Ei halua jutella muuten kuin sen verran pitääyhteyttä, että voi sitten taas tulla käymään luonasi. Voiko sitä selvemmin enää ilmaista.

"vieras"
[QUOTE="alkup.";29128727]Miksen suostuisi? Pitäisikö selibaatissa olla? Onhan tuo nyt parempi ratkaisu kuin yhdenillanjutut?[/QUOTE]
Mutta kun haluat kyseiseltä ihmiseltä muutakin, niin miksi tavallaan aiheuttaa itselleen ikävä kokemus, ettet kelpaa. Tässä suhteessa tahdot eivät kohtaa.

Näin
[QUOTE="alkup.";29128727]Miksen suostuisi? Pitäisikö selibaatissa olla? Onhan tuo nyt parempi ratkaisu kuin yhdenillanjutut?[/QUOTE]

Kaikkein paras vaihtoehto on etsiä itselleen mies, joka on myös sinuun ihastunut ja joka haluaa kanssasi suhteeseen. Silloin sitä seksiäkin on huomattavasti enemmän kuin joka toinen vkl ;)

"alkup."
[QUOTE="vieras";29128701]En ymmärrä näitä mies pelailee kanssani -höpötyksiä, kun useimmiten niissä on kyse vaan siitä, että nainen on tahallisesti sokea osapuoli, joka toivoo liikoja eikä siitä, että mies johtaisi jotenkin harhaan. Kuinka rautalangasta tässäkin pitäisi ap:lle vääntää?[/QUOTE]

Enhän minä tässä mitään toivo liikoja, kun en uskalla. Kai sitä nyt toisen motiiveja saa ihmetellä?

"vieras"
[QUOTE="vieras";29128738]Mutta kun haluat kyseiseltä ihmiseltä muutakin, niin miksi tavallaan aiheuttaa itselleen ikävä kokemus, ettet kelpaa. Tässä suhteessa tahdot eivät kohtaa.[/QUOTE]
Ja nyt tuhlaat ne vapaapäivät mieheen ihan turhaan kun voisit olla muualla etsimässä oikeaa miesseuraa. Laitat vaikka treffi-ilmotuksia ja käyt treffeillä vapaailtoinasitai menet kavereiden kanssa ulos tai käyt harrastuksissasi.

Leona Y hrm

Jos et halua puhua miehelle niin siinähän sekoilet itseksesi. Miehet haluaa, että niille sanotaan jos jokin on pielessä, muutoin ne olettaa että kaikki on ok. Mä ajattelen samoin. :)

"vieras"
[QUOTE="alkup.";29128748]Enhän minä tässä mitään toivo liikoja, kun en uskalla. Kai sitä nyt toisen motiiveja saa ihmetellä?[/QUOTE]
No onko maailman yleisimmässä motiivissa nyt mitään ihmeteltävää.

"alkup."
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29128744:
Kaikkein paras vaihtoehto on etsiä itselleen mies, joka on myös sinuun ihastunut ja joka haluaa kanssasi suhteeseen. Silloin sitä seksiäkin on huomattavasti enemmän kuin joka toinen vkl ;)
No mutta en minä olen valmis ottamaan itselleni ensimmäistä vastaantulevaa miestä joka haluaa suhteen kanssani. Kyllä minunkin pitää haluta suhdetta sen ihmisen kanssa. Onhan tämä nyt hyvä väliaikainen ratkaisu siihen asti kunnes se mies tulee vastaan :D

kazaaa
[QUOTE="vieras";29128665]Jos ei arvosta itseään tarpeeksi vaan kerjää rakkautta ja huomiota, niin tekee itsestään epähaluttavan kumppanin. Pilaa siis omia mahdollisuuksia, kun haluaa, että kelpaa edes hetkeksi jollekin. Sellainen näkyy naamasta.[/QUOTE]

Tuossa on vedetty vähän liian pitkälle johtopäätöksiä. Vai onko niin ap, että olet onnellinen, kunhan edes jollekin hetkeksi kelpaat? Vai onko kyse nyt ennemminkin siitä, että olet onnellinen kunhan nimenomaan tälle tietylle miehelle edes jollain lailla kelpaat?

"alkup."
[QUOTE="Vieras";29128703]Vaikea sanoa tuntematta mitään. Tiedätkö tapaileeko mies muita? Jos on muitakin kierroksessa, niin siinä ei ehdi turhia soittelemaan. Miehen yks kaveri ihmetyttää, kun tuntuu, että naisia riittää miten paljon vaan. Niitä saattaa olla neljäkin viikossa ja silti tuntuvat olevan tyytyväisiä.[/QUOTE]

En tiedä, voi hyvin olla. Itse tapailen satunnaisesti erästä toistakin.

Näin
[QUOTE="alkup.";29128780]No mutta en minä olen valmis ottamaan itselleni ensimmäistä vastaantulevaa miestä joka haluaa suhteen kanssani. Kyllä minunkin pitää haluta suhdetta sen ihmisen kanssa. Onhan tämä nyt hyvä väliaikainen ratkaisu siihen asti kunnes se mies tulee vastaan :D[/QUOTE]

EI kukaan puhunut mistään ekasta vastaantulevasta miehestä. Sinä et vaan välttämättä ole vastaanottavainen uusille tuttavuuksille niin kauan kuin (turhaan) roikut tässä.
Kyllä minä tiedän, miltä tuo tuntuu. Ja olen onnellinen, että tein järkiratkaisun ja päästin irti, sain tilalle niin paljon parempaa. Toivottavasti sinäkin.

"vieras"
Tuossa on vedetty vähän liian pitkälle johtopäätöksiä. Vai onko niin ap, että olet onnellinen, kunhan edes jollekin hetkeksi kelpaat? Vai onko kyse nyt ennemminkin siitä, että olet onnellinen kunhan nimenomaan tälle tietylle miehelle edes jollain lailla kelpaat?
No en minä mitään naapurin vanhoja ukkoja tarkoittanut, että ap niiden ovelle ilman pikkareita menisi "kelpaamaan". Tarkoitin, että on vaan fiksua, että kun toiveet eivät kohtaa, niin ei jäädä sitä turhan takia ihmettelemään ja kerjäämään sen toisen kiinnostusta vaan mennään eteenpäin, vaikka sitten olisikin yksinäinen olo.

"alkup."
[QUOTE="vieras";29128772]No onko maailman yleisimmässä motiivissa nyt mitään ihmeteltävää.[/QUOTE]

No eikös se sukupuolirasismia ajatella että kaikki miehet ovat vain seksin perässä?

Varsinkin kun tuo mies saisi huomattavasti paremman näköisiä ja parempiakin panoja kuin minä

"vieras"
[QUOTE="alkup.";29128797]En tiedä, voi hyvin olla. Itse tapailen satunnaisesti erästä toistakin.[/QUOTE]
Päästä irti tuollaisista kelvottomista virityksistä. Ne eivät ole henkisesti ihmiselle hyväksi.

"vieras"
[QUOTE="alkup.";29128816]No eikös se sukupuolirasismia ajatella että kaikki miehet ovat vain seksin perässä?

Varsinkin kun tuo mies saisi huomattavasti paremman näköisiä ja parempiakin panoja kuin minä[/QUOTE]
Mutta niiden eteen täytyisi tehdäkin jotakin. Sinun luoksesi vaan mennään kahdesti kuukaudessa. Helppoa ja stressitöntä. Kuin laittaisi saunan tai telkkarin päälle tai avaisi olutpullon työpäivän jälkeen.

"vieras"
[QUOTE="alkup.";29128836]Mutta ei ole jatkuva yksinolokaan.[/QUOTE]
Mieti kahdesti. Yksinoloahan tuokin on. Treffaat jotakuta, joka ei kiinnosta sen vertaa, että olisitte vaan rehellisesti kavereita ja toista et edes treffaa ja sinä et kelpaa hänelle edes kaverina.

"vieras"
[QUOTE="alkup.";29128816]No eikös se sukupuolirasismia ajatella että kaikki miehet ovat vain seksin perässä?

Varsinkin kun tuo mies saisi huomattavasti paremman näköisiä ja parempiakin panoja kuin minä[/QUOTE]

Tässä juuri on se syy miksi et kelpaa hänelle mihinkään ns. vakavampaan suhteeseen. Sanoit sen juuri tuossa itse!

Näin
[QUOTE="vieras";29128866]Tässä juuri on se syy miksi et kelpaa hänelle mihinkään ns. vakavampaan suhteeseen. Sanoit sen juuri tuossa itse![/QUOTE]

Ei asia ole ihan noin yksinkertainen. Oma vastaava "tapaukseni" ei vaan halunnut elämäntilanteessaan vakavampaa suhdetta.
Itselläni ei ole mitään itsetunto-ongelmia, miehiä riittää vaikka kuinka ja paljon ja ko. miehenkin mielestä olin suorastaan seksin jumalatar.
Asiat eivät siis välttämättä ole tuosta kiinni, vaan kaikki eivät ole valmiita tai halukkaita vakavampaan suhteeseen, kuka mistäkin syystä.

Yhteistyössä