Miten olet päätynyt palstailemaan?

siishä
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29124466:
Mä eksyin tänne ihan vahingossa, kun olin viimesilläni raskaana. Saatiin kyllä miehen kanssa hyvät naurut ja sillä hetkellä ne tuli oikeasti tarpeeseen.
En kyllä ajatellut, että tähän jää näin koukkuun.
ootsää rättiväsyneen vaimoke?
 
Heh, odottaessani esikoistani vuonna 1996 ja olin töissä niin firmaan tuli sellainen kummallinen uusi juttu kuin internet. SItähän piti sitten kokeilla ja ihmetelä ja jotenkin sieltä sitten löytyi tällainen palsta ja siitä saakka olen "palstaillut"
 
pyh
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29124487:
En ole. Tää on mun miehen nimimerkki jonka otin käyttöön, kun en jaksanu tehä uutta ja se ei enää kirjottele tänne.
Tyhmää käyttää melkein samanlaista nimeä, sua kukaan ota todesta nyt :(
 
Ensimmäisen raskauden alussa tänne into pinkeänä pomppasin. Vuosi oli 2007.
Yhden sydänystävän reaalimaailmaan olen saanut. Kahdesti olen nimimerkin vaihtanut.
Moni mielipide ja näkemys on vuosien varrella muuttunut, tietyt on ja pysyy ja kannassani seison ;)
 
Se oli vuonna 2000, kun meidän taloon tuli ensimmäinen tietokone, opettelin sitä käyttämään ja jotain mamma-aiheista juttua googlettelin. Odotin kuopusta ja tietysti raskauteen liittyvät asiat kiinnostivat, vaikka oli kaksi isompaakin lasta. Tänne sitten päädyin ja alusta asti olen ollut Tallu, vaikka jossain vaiheessa kokeilin jotain toistakin nimimerkkiä.
 
....
Itse aloin pyörimään voimahali-palstalla teininä, olisiko vuosi ollu -04 (sitä ennen taisin palloilla päivän peilissä jonkin aikaa, voi niitä aikoja :D ).
Jossain vaiheessa se palsta alkoi hidastelemaan ja kaatuilemaan, niin päätin etsiä jonkin muun palstan. Sattumalta tämän palstan löysin, alkuun taidettiin miehen (nyk. ex) kanssa nauraa kippurassa noille eroottisille tarinoille. Ja pikkuhiljaa koukutuin vain lisää ja lisää. Pari vuotta täällä nyt len tainnut olla.
 
"vieras"
Muutin uudelle paikkakunnalle vauvan kanssa miehen työnperässä 2003... aikuiskontaktit puuttu alkuunsa ja sitten löysin palstan :heart: täältä on vuosien varrella löytyny apu asiaan kuin asiaan :D:D
Mulla on mustakin nikki jota käytän tosi harvoin yleensä palstailen tällä.
 

Yhteistyössä