kuinka moni täällä 'alistuu' miehelle vaikkei mieli tekisi?

• Viestiketjun aloittaja ,,,
  • Ensimmäinen viesti
Vieraa
Alistuu.. Aika karmiva sanavalinta. Jos siis puhutaan toimivasta onnellisesta liitosta.
Kyllä minä suostun vaikka ei itseä huvittaisia sillä haluan miiellyttää miestä jota rakastan. En suinkaan koe alistuvani. Huh ihan kuin koirasta puhuisi.

kfkfkf
:wave:

Kyllä siinä sit alkaa itelläkin tekemään mieli. Itseasiassa aika harvoin mun tekee mieli ihan ilman että mies tekee mitään, siis niin että "nyt tekee mieli seksiä". Vaikka teenkin usein aloitteen seksiin, ei mua just sillä hetkellä välttämättä "paneta"

[QUOTE="vieras";29123162]Eihän silloin alistu vaan hakee seksillä hieman eri asiaa kuin "perinteisesti".[/QUOTE]

Ei alistu ei. Ja toivottavasti kukaan ei niin tee. Parisuhteessa ei koskaan toista sais alistaa missään asiassa.

No en todellakaan. Välillä tulee lähdettyä miehen aloitteesta mukaan vaikkei järin suuresti itseä inspaisi, mutta aina se on erittäin hyvä päätös :D Ja samoin mennään varmasti toisinkin päin.

"Samu"
No eipä kannata alistua mihinkään. Jos ukkoa panettaa ja sua ei, niin sano sille että täytyy koittaa saada sut innostumaan, mitä se sitten vaatiikaan. Ja jos ei vaan innosta siltikään, niin sitten ei. Meillä menee kyllä ihan toisin päin:D

minä en alistu
Kun mieheni ehdottaa seksiä ja kieltäydyn, hän suuttuu. Sen jälkeen kun on aukonut naamaansa, pitäisi siinä olla haarat levällään. Ei onnistu vaikka sitä haluaisi. Sillä seisoo vaikka ois millä tuulella ilmeisesti. Ihme ettei käy kimppuun ja raiskaa.

"vieras"
Meillä mies haluaa yleensä joka päivä, jos minä en jaksa, tai olen vaikka sairas niin alkaa mököttämään ja alkaa käyttäytyä tosi lapsellisesti.. Kinuaa siis aikansa ja sitte mököttää ja on tosi ärsyttävä ja jopa ilkeä.. :( Luulee vielä että mulla jotenkin halut kasvaa kun on ilkeä.. :( Eli yleensä "alistun" ettei tarvi kuunnella aukomista. Aina pitäs olla valmis.. :(

Yhteistyössä