Eihän silloin alistu vaan hakee seksillä hieman eri asiaa kuin "perinteisesti".En mä sitä "alistumisena" pidä että joskus antaa toiselle vaikkei itteä nii huvittas. Kun se toiselle tuo hyvän mielen kuitenkin.
Oikeasti onnellisessa liitossa ei tule mieleenkään puhua ton asian yhteydessä alistumisesta.Alistuu.. Aika karmiva sanavalinta. Jos siis puhutaan toimivasta onnellisesta liitosta.
Kyllä minä suostun vaikka ei itseä huvittaisia sillä haluan miiellyttää miestä jota rakastan. En suinkaan koe alistuvani. Huh ihan kuin koirasta puhuisi.
Niimpä. Alistuminen on jo paha merkki. Vapaaehtosesti voi toki antaakin.Alistuu.. Aika karmiva sanavalinta. Jos siis puhutaan toimivasta onnellisesta liitosta.
Kyllä minä suostun vaikka ei itseä huvittaisia sillä haluan miiellyttää miestä jota rakastan. En suinkaan koe alistuvani. Huh ihan kuin koirasta puhuisi.
Mä tein sitä yli viisi vuotta... Suhde kesti yhdeksän vuotta, en vain muista missä vaiheessa aloin oikeasti alistua.Ei alistu ei. Ja toivottavasti kukaan ei niin tee. Parisuhteessa ei koskaan toista sais alistaa missään asiassa.