"Fiona"
Niin eli olen itse palaamassa töihin n. 3kk:n kuluttua jolloin poikamme olisi reilun vuoden. Olen yrittänyt ehdottaa miehelle että jos hän pitäisi isäkuukauden tuohon perään niin saisi edes muutamalla viikolla lykättyä hoitoon viemistä ja muutenkin saisi vähän viettää aikaa poikansa kanssa kun on muutenkin hoitanut poikaa tosi vähän, meillä kun ollut tässä raksaprojektia ja se on vienyt miehen aikaa.
Mutta ei näytä miestä kiinnostavan tuo mahdollisuus vaan vetoaa siihen että töissä on niin kiire ettei pysty. Kuinka saisin hänet ymmärtämään että kyse on vain loppuviimein pienestä ajasta hänen työurallaan mutta varmasti korvaamaton aika isä-poikasuhteessa ja pienen lapsen elämässä? Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Mutta ei näytä miestä kiinnostavan tuo mahdollisuus vaan vetoaa siihen että töissä on niin kiire ettei pysty. Kuinka saisin hänet ymmärtämään että kyse on vain loppuviimein pienestä ajasta hänen työurallaan mutta varmasti korvaamaton aika isä-poikasuhteessa ja pienen lapsen elämässä? Onko muilla vastaavia kokemuksia?