10v "vahtimassa" 3v:ta? Onnistuuko, voiko näin tehdä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voikonäin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voikonäin

Vieras
Naapurin tyttö tulossa meidän pihaan leikkimään 3v:n kanssa. Aita on. Uskallanko jäädä itse sisälle leipomaan pullaa? Tuttu ja kiltti tyttö, omakotitalo, iso piha ja keittiön ikkunasta näkee puolen pihaa... Koskaan ei ole vielä lapsi ollut ilman mun vahtiani tai muuta aikuista ulkoilemassa omassa pihassa. Oonko neuroottinen? :D
 
No mie oon antanu oman 11v pikkusiskoni vahtia omaa 3,5v pihalla, koska tiedän satavarmasti että vahtii ja osaa ottaa vastuuta pienemmästään ja koska meitinkin muksu on rauhallinen ja kiltti tapaus.
 
Tottakai voi 10v leikittää 3v:tä aidatulla pihalla kun sinä olet kotona lähellä :D oman 10v:n olen jättänyt kyllä ihan vaikka kaupassa (nopeesti) piipahtamisen ajaksi vahtimaan 3 vuotiasta kotiin.. Toki riippuu lapsista..
 
Se riippuu miten pilalle passattu 10 vuotias kyseessä. Normaalin kasvatuksen saanut osaa kyllä todella hyvin vahtia tuon ikäistä. Mutta jos on pilalle hemmoteltu, joka ei osaa perunaansakaan kuoria tai muuta yhtä avutonta, niin ei ole kykenevä vahtimaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;29109060:
Se riippuu miten pilalle passattu 10 vuotias kyseessä. Normaalin kasvatuksen saanut osaa kyllä todella hyvin vahtia tuon ikäistä. Mutta jos on pilalle hemmoteltu, joka ei osaa perunaansakaan kuoria tai muuta yhtä avutonta, niin ei ole kykenevä vahtimaan.

mitä tuo perunan kuoriminen tuohon kuuluu?
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä