Mies tykkää isoista tisseistä ja mulla pienet. Otanko silarit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Boobsornot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Boobsornot

Vieras
Muuten meidän suhteen on varmaan loputtava. En pysty jatkamaan niin että tiedän hänen ajattelevan ja himoitsevan muuta kuin mitä minä olen. Mutta lähdenkö muokkaamaan itseäni miestäni varten? Häntä kyllä rakastan...

Melkein kaikki miehet tykkäävät enemmän isoista kuin pienistä tisseistä (niinkuin naisetkin tykkäävät mieluummin isosta kuin pienestä peniksestä), mutta eivät suhteet siihen kaadu, jos homma muuten toimii.

[QUOTE="vieras";29102601]No et. vaikka sulla olis öö-kuppi niin sun mies himoitsee silti jotain muuta, niin niiden aivot toimii. Siis tämä koskee kaikkia miehiä, myös mun.[/QUOTE]

En yleistäis. Kaikkia miehiä kun et tunne.

No en kyllä ottaisi miehen takia.
Teetko kaiken miehen mieliksi ?

Hahaha. Tän täytyy olla provo, "otanko silarit miehen mieliksi" - jepjep. Voiko joku olla niin tyhmä, että kuvittelee olevansa jotenkin parempi miehensä silmissä silareiden kanssa!?

Tuskin muutenkaan olet täysin miehen ihanteiden mukainen? Leikkauta toki nenä, silmät ja suukin, rasvaa vähän muualta kropasta perseeseen jne, eikö? Luonnekaan tuskin on ihan sitä, mitä miehesi voisi koskaan toivoa, mutta ei se mitään, tee kaikkesi miellyttääksesi miestäsi!

Onko miehesi jotenkin pyytänyt sinua ottamaan silikonit? Voihan hän täysin pitää sinua haluttavana, vaikka yleisesti pitäisikin islista tisseistä. Ei se ole sinulta mitenkään pois jos mies muuten rakastaa ja haluaa. Pidänhän minäkin pitkistä, komeista tummista miehistä, mutta silti 5senttiä minua pidempi, leppoisan näkönen, vaalea hiuksinen mieheni saa aina niin sanotusti pöksyni kastumaan. Itselläni on myös kohtuu isot tissit, joista mies ei harmikseni välitä pätkääkään. En silti ajatellu mennä ottaa mitää silikoneja peppuuni, jotta siitä tulisi pyöreä ja kiinteä niin kuin jollaisesta mieheni tykkäisi.

Eli siis, ei pidä ottaa kaikkea itteensä. Tolla periaatteella miehesi ei saisi tykätä mistään mistä sinäk et tykkää. Ja jos itsetunto on noin huono, nii tulet varmaa mustasukkaiseks siitäkin jos miehes kehuis sun kaverin paistaneen tosi hyvät pihvit. Kyllä liehesi on tiennyt tissikoosi jo kun olette alkaneet seurustella. Josset sitten yrittänyt jotenkin suuuuurennella totuutta.

No et sitten todellakaan ota. Jo joudut edes miettimään tuollaista, ei suhteenne tule toimimaan. Mitäs sitten kun maksat itsesi kipeäksi, kärsit ne kaikki kivut ja komplikaatiot ja sitten mehesi löytääkin toisen naisen? jolla on vielä isommat tai luomutissit?

Mikset muuten kysy asiaa mieheltäsi? Maksaahan hän ne silarit sulle? Siitä nyt ainakin pidät huolen jos hän niitä edellyttää. Ensimmäisenä kyllä kysyisin, että miksi mie son sun kanssa jos ei ole suhun tyytyväinen.

Voi tätä miellyttämisen halua ja riippuvuutta toisten mielipiteistä.

Saa kai sitä ihminen tykätä monistakin asioista!!

Ei ap sanonut että mies on hänelle sellaisia vaatinut. (Toki varmaan nyt sanoo).
Jos mieli tekee erota, niin toki saa erota, mutta ei siihen mitään tekosyitä ja syyttelyä tarvii

Yhteistyössä