Krista vai oikeen kansainvälinen kaunotar :0 Minusta tuo näyttää ihan kaikelta muulta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hahaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää on kul tosi hauskaa huomata joka kerta,et aluksi esim. nyt Kristaaa haukutaan ja mollataan ja sit yht äkkiä kelkkä onkin kääännetty :D

Vittu mikä teitä mammoja vaivaa. Päättääkää pässit!!!

Mä en jumalauta tajua tällaista, että on pakko avata se turpansa vaikkei ole mitään hyvää sanottavaa, tai rakentavaa kritiikkiä annettavana.

En ole ennen ymmärtänyt sitä, että kaikkeen heitetään "olet vain kateellinen" -kortti, mutta pakko sanoa, että palstalla roikkuessa olen alkanut ymmärtämään.

Tuleeko oikeasti parempi mieli ja näyttääkö peilikuva paremmalta, kunhan pääsee vaan mahdollisimman terävästi haukkumaan toisia?

Mun mielestä Krista on vähän liian selvästi wnb Lady Gaga, mut eroaa kyllä todella paljon vaikka MeNaiset lehden loppupään "suomijulkkisbileiden" sivuston naamoista. Mut mielellään noita kuvia kattoo.

Sinua tässä sääliä tarvitsee. Kaunis nainen ja hienosti kuvattu. Paljon parempi kuin se pomppiva Euroviisumimmi.
Ei pitäisi kenenkään rytätä maanrakoon, jos ei vaikka itsestään pysty parempaa kuvaa esittämään.

Tää on niin tätä samaa skeidaa aina vaa. Miten te jaksatte,huoh. "Pysty parempaa kuvaa esittämään" lässyn lässyn. Mä en ole mikää julkkis ja rynnänny tuolaisiin kuviin mitä voi arvostella. Joten katson että minulla on täysi oikeus lytätä hänet mihin tahansa jos se ei miellytä.

En ole kanoonut että eikö olisi kaunis mut mikä kansainvalinen kaunotar se ei kyllä ole ja minusta nuo kuvat on kyllä enemmän bordellimainoskuvia kuin eduksi hänelle.

Tai no mistäs minä tiedän mitä palveluja hän tajoaa ja mainostaa

Tää on niin tätä samaa skeidaa aina vaa. Miten te jaksatte,huoh. "Pysty parempaa kuvaa esittämään" lässyn lässyn. Mä en ole mikää julkkis ja rynnänny tuolaisiin kuviin mitä voi arvostella. Joten katson että minulla on täysi oikeus lytätä hänet mihin tahansa jos se ei miellytä.

En ole kanoonut että eikö olisi kaunis mut mikä kansainvalinen kaunotar se ei kyllä ole ja minusta nuo kuvat on kyllä enemmän bordellimainoskuvia kuin eduksi hänelle.

Tai no mistäs minä tiedän mitä palveluja hän tajoaa ja mainostaa

Toivon, että pilkka osuu vielä omaan nilkkaan. Näistä kirjoituksista voisi nimittäin nostaa kunnianloukkaus-syytteen.

Mitäs jos olisit kirjoittanut aloitusviestiin näin tämän "Jotenkin säälittävää,mut mitäpä tuo räävä ei tekisi" sijasta.

Pikkusen eri juttu.

Ja jos sä tosiaan ajattelet, että sulla on oikeus lytätä ihminen "mihin tahansa jos se ei miellytä" vain siksi, että hän sattuu olemaan julkisuudessa niin mene itseesi. Älä ihmettele, jos joku päivä heräät ihan yksin. Toisaalta en ihmettele, jos olet jo.

Yhteistyössä