Siis mitä merkitystä tuolla muka on? Jokaanen saa ostaa kotiinsa mitä haluaa. Jos haluaa persoonallista ja sellaasta mitä ei toisilla oo, niin sitte tekee itte.
Amen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis mitä merkitystä tuolla muka on? Jokaanen saa ostaa kotiinsa mitä haluaa. Jos haluaa persoonallista ja sellaasta mitä ei toisilla oo, niin sitte tekee itte.
Voi jumaliste en ymmärrä naisia. Mä en siis nyt oikeasti keksi, mitä suuttumista asiassa on?
Sisustamisesta en mitään ymmärrä, mutta eikös ne ideat aika usein tule jotakin kautta? Esim. lehdessä näkee käpyjä purkissa ja katsoo, että ompas kivan näköistä ja laittaa itselleenkin.
Jos homma menisi siihen, että jokainen kilu ja kolu ja rätti olisi tismalleen samanlaista ja hiusmallikin pitäisi leikata samanlaiseksi, silloin voisin hienovaraisesti suositella ammattiauttajaa työkaverille, mutta suuttuisi en. Nyt on kyse kuiten pelkästä ruokapöydästä, joka on nettikaupasta tilattu ihan normaalista verkkokaupasta.
Älä oleta, että kaikki naiset on tuollaasia. Mä olen nainen enkä kyllä ymmärrä tuota työkaverin suuttumista eikä kyllä ymmärtänyt ap:kaan jonka oletan olevan nainen myös.
Voi jumaliste en ymmärrä naisia. Mä en siis nyt oikeasti keksi, mitä suuttumista asiassa on?
Sisustamisesta en mitään ymmärrä, mutta eikös ne ideat aika usein tule jotakin kautta? Esim. lehdessä näkee käpyjä purkissa ja katsoo, että ompas kivan näköistä ja laittaa itselleenkin.
Jos homma menisi siihen, että jokainen kilu ja kolu ja rätti olisi tismalleen samanlaista ja hiusmallikin pitäisi leikata samanlaiseksi, silloin voisin hienovaraisesti suositella ammattiauttajaa työkaverille, mutta suuttuisi en. Nyt on kyse kuiten pelkästä ruokapöydästä, joka on nettikaupasta tilattu ihan normaalista verkkokaupasta.
Olen "Bentsin" kanssa samaa mieltä. About joka toisessa kodissa on korkeakiiltoista valkoista "modernia" kiviseinineen. Ihmiset eivät keskenään välttämättä tunne edes toisiaan. Silti varmaan osa ajattelee, että juuri heidän olohuoneensa kiviseinä on todella uniikki.
Tavallaan ymmärrän työkaveria. Siis sitä että närkästyi ja kutsui matkijaksi. Koska jos tiesit että heillä on tuollainen pöytä ja ostit samanlaisen, niin eikö se ole vähän niinkuin matkimista.
Suuttumista en tuossa tilanteessa ymmärrä, mutta en myöskään saa tuosta aloituksesta sitä kuvaa että työkaveri olisi suuttunutkaan?