O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti köyhä;29095686:Tää oli ihan tosi paska provo!!
Syödään hyvin. Myös aikuiset saavat lahjoja ja lapsetkin kunnollisia![]()
Ette ole mitenkää kovin pienituloosia. Jotkut elää paljo pienimmälläki rahoolla ja saa oikiasti miettiä mistä lapsille ruokaa. Niin typeriä tällääset alootukset joissa kirjootetaan, että kyllä on kaikilla varaa jne. eikä kirjoottaja sitte itte edes oo mikää pienituloonen.
Mä oon eläny yhden lapsen kans alle köyhyysrajan ja silloon kyllä todellaki voi sanoa olevansa pienituloonen! Ja kyllä oli laskettuna kaikki tuet mukana siinä ja silti jäi alle köyhyysrajan. Että mieti ap sitä, perkele vieköön.
Niin ja perhekoko 2+2. Tulot alle 3000. kun toinen opiskelee. Asumiseen ei mene puolta tuloista![]()
Ei jumalauta. Sä oot just niitä jotka elää jossaki ihmeharhoos ja luo lisää inhoa tukien saajia kohtaan ku esität, että kyllä tukirahoolla elää hyvin ja säästää. Sekä väität, että yh:na elää hyvin. Joo helvetin hyvin elää jos elää ALLE köyhyysrajan. En vaivaudu tuollaaselle ääliölle vastaamaan enää mitää koska et mitää kerta tajua, pelkkää provoamista vain kaikki sun kirjootukset tähän typerään ketjuun.
Etkö sä osaa lukia?????? Mä ja lapsi saatiin sossustaki rahaa ja kaikki rahat yhteensä n.1200. Millä saatanan logiikalla tuosta olis voinu jäädä asumiskulujen yms. jälkeen viä tonni käyttöön????? Tuosta 1200 eurosta meni asumismenoohin lähes puolet, että vitun paljo rahaa jäiki käyttöön.
Mutta jatka toki tuota saatanan typerää provoamista ja köyhän esittämistä. Sä et ole köyhä. PISTE. Ja mä oon kiukkuunen sun kaltaasten ääliöötten takia. Oikiasti pienitulooset ei todellakaa ota lainaa uutta taloa varte, helvetti vieköön.
Ei vittu sä et tajua. Teille jäi tonni käteen menojen JÄLKEEN, mulle ja lapselle tuli rahaa n.1200 ja se oli ENNEN menoja. Siinä KAIKKI rahat mitkä meille kuului. Ymmärrätkö?!?!?!?!?!?!?!?!?!!? No etpä tietenkää ymmärrä vaan änkytät jotaki vitun paskaa lisää.
Kiitos ja hei tuollaasille ääliöille. Helvetin typerää tulla tänne ja kertoa, että kyllä pienituloosetki saa jouluun rahaa ku ei itte edes oo pienituloonen.