Relaatiot 35

  • Viestiketjun aloittaja "Addu"
  • Ensimmäinen viesti
"Pelaaja"
[QUOTE="Pelaaja";29091341]Joo, en tiedä. Ilmeisesti täytyy vain odottaa, että alkaa tulla viereisistä ruuduista vinkkejä.[/QUOTE]

No sieltähän niitä vinkkejä Tsirpilta tuli - kiitoksia paljon!
 
"Pelaaja"
Mitä hiittä tuolla Violetti-ruudussa voi tulla oikeasta laidasta kohtiin
Hen... Ai... välinen 7 ja siitä Hen... lähtevä 8. EN keksi enää mitään kokeiltavaa, kun tuo tatuointi ja hen... on minulle täyttä hepreaa.
 
[QUOTE="Pelaaja";29091418]Mitä hiittä tuolla Violetti-ruudussa voi tulla oikeasta laidasta kohtiin
Hen... Ai... välinen 7 ja siitä Hen... lähtevä 8. EN keksi enää mitään kokeiltavaa, kun tuo tatuointi ja hen... on minulle täyttä hepreaa.[/QUOTE]
henna on muutakin kuin hennaa eli minä olen sir
 
Dix
juu kyllä annan vinkkejä nyt täytyy mennä palaan puol 9 kattoon jos voi jotenkin auttaa tilanne nyt mulla vasta
? 8 9 ? 2
7 2 6 9 9
6 ? 5 8 2
? ? ? ? 4
? ? ? ? ?
jos aloitus ruutuun vas sais 10 9 vinkkii ja ca eteen päin
tos jo etukäteen
10+9 eräs suomennettu teos
ca (jos nyt tarkoitit sitä vasemmalle lähtevää): eräässä tunnetussa amerikkalaisessa tv-sarjassa on tämän niminen päähenkilö. Eli ca + sukunimi.
 
[QUOTE="Pelaaja";29091515]Joo, sen olen tajunnut aikaa sitten, mutta se itse sana joka siihen tulee ei vaan tule mieleen. Jos siihen jotain hienompaa vinkkiä... :)[/QUOTE]

no en kyl osaa vinkata muuten, seuraava vaihtoehto on suora vastaus :D ei siis haeta nen loppuista sanaa vaan uus loppuista
 
"Pelaaja"
[QUOTE="Pelaaja";29091528]No niinpä tietysti *hakkaa päätään seinään *. Sitten vielä se 8...[/QUOTE]

Joo, sain sen jo. Olen tuotakin sanaa jo pari kertaa kokeillut, mutta eipä mennyt. Nyt meni...
 
Dix
Nyt pitäisi saada oikean ylänurkan ylimmäinen ja toisiksi ylimmäinen ruutu auki :)

KAHVI
pääsana: 6+2+8
vaa..pu..: 3+4

KAUPPAKESKUS
kaup... 11, 10

TATUOINTI
ylös lähtevä 6+16
pääsana 8, 19 yläviistoihin
 
"Pelaaja"
Nyt pitäisi saada oikean ylänurkan ylimmäinen ja toisiksi ylimmäinen ruutu auki :)

KAHVI
pääsana: 6+2+8 on elokuva
vaa..pu..: 3+4 löytyy elokuvasta Reservoir dogs. Huomaa että nimessä on piste.

KAUPPAKESKUS
kaup... 11, 10 toinen on sellainen missä saa korottaa toisen tarjoamaa hintaa, toinen on iso talo jossa on monenlaista tavaraa myynnissä

TATUOINTI
ylös lähtevä 6+16 televisio-ohjelma
pääsana 8, 19 yläviistoihin henkilö joka näitä tekee, ja toinen on sellainen joita tehtiin rikollisille
Tuossa vinkkejä
 

Yhteistyössä