Häirtsisikö teitä, jos miehellä olisi pieni penis? Olin eilen tapailemani miehen luona..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "marjukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"marjukka"

Vieras
Olisin siis ekaa kertas yökylässä. Harrastettiin seksiä. Mies on tosi ihana monella tapaa. Sillä oli kuitenkin tosi pieni penis. Kieltämättä mua häiritsee asia. Vaikuttihan se seksiinkin paljon. Eihän se tunnu samalta, jos penis on tosi pieni.
Ärsyttää ihan itseni, kun jahkaan tätä. Mies muuten on siis ihana. Voisko tuo penisasia olla kuitenkin ajan kanssa isokin ongelma?

Mä en vois olla pikkumunan kanssa, en todellakaan. Kerran olen katkarapua testannu ja ois tehny mieli lähtee samantien menee kun sen näin. Oli viimeinen kerta, kun lähen mihen matkaan ilman pippelin tarkistusta. Tuon jälkeen koitin aina baarissa et minkä kokoinen kaveri siellä pöksyissä on.

Haittaisi todella paljon. :( Rumaahan se on sanoa näin... Mutta minulle seksi on todella tärkeä asia. Kaikille ei ole ja sellaiselle naiselle pienivehkeinen mies olisi varmaan ihan ok.

[QUOTE="vieras";29090929]Haittaisi todella paljon. :( Rumaahan se on sanoa näin... Mutta minulle seksi on todella tärkeä asia. Kaikille ei ole ja sellaiselle naiselle pienivehkeinen mies olisi varmaan ihan ok.[/QUOTE]

Joo, olen hyvinkin samoilla linjoilla itse.. Tiedän että olen niin itsekäs ja ymmärtämätön tässä asiassa, etten vain rehellisesti voisi sanoa olevani tyytyväinen : /

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Tuskin yksinomaan sen pienuus. Seksi voi olla erinomaisen hyvää vaikka ilman varsinaista yhdyntääkin, jos mielikuvitusta ja kokeilunhalua vaan riittää. Voi, seksikaupathan on pullollaan kaikkea kivaa! Mutta jos on sekä pieni penis, että mielikuvitukseton seksielämä, niin kyllä, häiritsisi ihan liikaa.

[QUOTE="vieras";29090937]Tuskin yksinomaan sen pienuus. Seksi voi olla erinomaisen hyvää vaikka ilman varsinaista yhdyntääkin, jos mielikuvitusta ja kokeilunhalua vaan riittää. Voi, seksikaupathan on pullollaan kaikkea kivaa! Mutta jos on sekä pieni penis, että mielikuvitukseton seksielämä, niin kyllä, häiritsisi ihan liikaa.[/QUOTE]

Mut miks tyytyä pikkuseen, kun sais isompaakin. Toi on aika iso uhraus mun mielestä. Mä ainakin haluan hyvää spontaania seksiä, enkä jatkuvia sirkustemppuja vaan siks et toisella on pieni muna.

Tuntuu ihan älyttömän pahalta edes ajatella näin. Mies on niin kultainen mulle.
Ei tosiaan onnistunut esim se, että olisin nostanut jalat miehen ulkapäille.
Ei se nyt mikään ihan onnettoman pieni ollut siis todellakaan, mutta pieni.

[QUOTE="vieras";29090937]Tuskin yksinomaan sen pienuus. Seksi voi olla erinomaisen hyvää vaikka ilman varsinaista yhdyntääkin, jos mielikuvitusta ja kokeilunhalua vaan riittää. Voi, seksikaupathan on pullollaan kaikkea kivaa! Mutta jos on sekä pieni penis, että mielikuvitukseton seksielämä, niin kyllä, häiritsisi ihan liikaa.[/QUOTE]

No ei kyllä helvetissäkään voi. Pystytkö kuvittelemaan 30v eteenpäin ilman yhtä ainutta yhdyntää? Tai aina tungetaan jotain kumista irtokalua jos jotain isompaa sisään menee? Ei helvetissä.. Kyllä siitä jää jo aika kiitettävän iso siivu "normaalia parisuhteen läheisyyttä" kokematta jos ei myös sitä yhdyntää ole saatavilla. Tsiisus..

Mut miks tyytyä pikkuseen, kun sais isompaakin. Toi on aika iso uhraus mun mielestä. Mä ainakin haluan hyvää spontaania seksiä, enkä jatkuvia sirkustemppuja vaan siks et toisella on pieni muna.

Sirkustemppuja? :D No toiset taas haluaa muutakin kuin lauantaina saunan jälkeen pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajassa.

Ja se "sirkustemppuhan" voi olla vaikka sekin, että vaimo saa aitoa isompaa aina silloin tällöin?

Ja ekaan, kysymykseen: jos vaan kaikilla muilla tavoin mies on täydellinen? Kaikille ei ole silloin uhraus sekään, ettei se miehen kalu ole suuri.

Näh, en kyllä varmaksi tiedä, miten se pidemmän päälle toimii, kestääkö suhde jne. kun ei ole omakohtaista kokemusta, mutta arvailen vaan. Arvailen, että olisi naisia, joille tärkeämpää on jokin muu kuin iso muna. Ehkä?

Jos oli teidän eka kerta ja miestä vähän jännitti niin ei ollut ihan täydessä iskussa? Kannattaisiko testata vielä toisen kerran? Sitä voi tietysti miettiä mikä painaa vaakakupissa enemmän, luonne vai seksi? Kompromisseja joutuu jokainen tekemään jossain vaiheessa. Kumpi on sinulle itsellesi tärkeämpää, vähän mukavampi mies mutta pienempi penis vai vähän isompi penis mutta vähemmän mukava mies?
Ei tuo asento, jalat olkapäillä ole peniksen pituudesta riippuva :O

[QUOTE="vieras";29090964]Sirkustemppuja? :D No toiset taas haluaa muutakin kuin lauantaina saunan jälkeen pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajassa.

Ja se "sirkustemppuhan" voi olla vaikka sekin, että vaimo saa aitoa isompaa aina silloin tällöin?

Ja ekaan, kysymykseen: jos vaan kaikilla muilla tavoin mies on täydellinen? Kaikille ei ole silloin uhraus sekään, ettei se miehen kalu ole suuri.

Näh, en kyllä varmaksi tiedä, miten se pidemmän päälle toimii, kestääkö suhde jne. kun ei ole omakohtaista kokemusta, mutta arvailen vaan. Arvailen, että olisi naisia, joille tärkeämpää on jokin muu kuin iso muna. Ehkä?[/QUOTE]

Oletko sä ollut miehen kanssa jolla on selkeästi eli huomattavasti keskivertoa pienempi? Ei tarvitse olla mikään hillitön mela, vaan ihan "normaali". Kyllähän niitä sirkustemppuja liiankin ison kanssa kuulemma yhtälailla tarvitaan :D

No ei kyllä helvetissäkään voi. Pystytkö kuvittelemaan 30v eteenpäin ilman yhtä ainutta yhdyntää? Tai aina tungetaan jotain kumista irtokalua jos jotain isompaa sisään menee? Ei helvetissä.. Kyllä siitä jää jo aika kiitettävän iso siivu "normaalia parisuhteen läheisyyttä" kokematta jos ei myös sitä yhdyntää ole saatavilla. Tsiisus..

Ilman yhdyntää? No onhan siinä yhdyntä, jos se kalu ei nyt ihan olematon ole.

Ja jospa se toinen osapuoli jumppais alapäänsä niin timmiin kuntoon, että pienemmästäkin kalusta saisi jotain iloa :P

Oletko sä ollut miehen kanssa jolla on selkeästi eli huomattavasti keskivertoa pienempi? Ei tarvitse olla mikään hillitön mela, vaan ihan "normaali". Kyllähän niitä sirkustemppuja liiankin ison kanssa kuulemma yhtälailla tarvitaan :D

No en ole koskaan "testannut" huomattavan pientä. Liekö aloittajan tapauksessakaan oikeasti niin pienenpienestä kyse..?

Ja hillittömän ison kanssa ei auta sirkustemputkaan, se vaan sattuu. Se on testattu.

[QUOTE="vieras";29090976]Ilman yhdyntää? No onhan siinä yhdyntä, jos se kalu ei nyt ihan olematon ole.

Ja jospa se toinen osapuoli jumppais alapäänsä niin timmiin kuntoon, että pienemmästäkin kalusta saisi jotain iloa :P[/QUOTE]

Vastasin tekstiin #8 jossa mm. "Seksi voi olla erinomaisen hyvää vaikka ilman varsinaista yhdyntääkin".

Ja pienimunaisille tiedoksi; there ain't enought jumppaa että pikkuruinen kulli tuntuisi oikeasti missään. Edelleenkin, tässä ei puhuta mistään normaaleista "ei ole 25cm yhyy!" munista, vaan selkeästi pienistä.

Ai jos olisin suostunut avioon, vaikka vehje ois ollu normia pienempi? Ihan vaan siks, että meidän persoonat sopii yksiin parhaiten?

Ei, vaan sä olet joka ketjussa hehkuttamassa jokaisesta eri kasikulman vinkkelistä miksi rakas datasi on niiiiin ihana ja täydellinen ja tottelevainen ja teillä on maaaailman paras suhde ja ihanin perhe ja vauva ja olette täydellisiä toisillenne ja isäpuolina ja äitipuolina ja vanhempina ja ja ja. Oikeesti taukoa hetki pliis!!! |O

Kiitos. Ahdisti. Ei enää lähellekään niin paljon :)

• Tykkää
Reactions: Tepadj
Vastasin tekstiin #8 jossa mm. "Seksi voi olla erinomaisen hyvää vaikka ilman varsinaista yhdyntääkin".

Ja pienimunaisille tiedoksi; there ain't enought jumppaa että pikkuruinen kulli tuntuisi oikeasti missään. Edelleenkin, tässä ei puhuta mistään normaaleista "ei ole 25cm yhyy!" munista, vaan selkeästi pienistä.

Niin, voi olla erinomaista, mutta en siinä nyt ihan sitä tarkoittanut, että AINA ilman yhdyntää :D

Voiko olla niin isoa messuhallia, että suurikaan patonki ei oikein saa mitään nautintoa?

Ja vähän nyt... no... ei se nyt voi ihan niinkään olla, että nainen makaa ja odottaa, että iso kulli tyydyttää. Jos vähän vaivautuu itsekin kokeilemaan eri asentoja jne. ensin, ennen kuin tuomitsee toivottomaksi (siis jos muutoin on ihan oivaa aviomiesainesta)?

Kyllä mä luulen, että siitä vois tulla ongelma tai sitten siihen pienempään tottus. Mut totuushan on, että jos on kerran isompaa saanut niin ei se pieni paljon lohduta.. Nolottaa myöntää..

Yhteistyössä