Voihan Vain Elämää

  • Viestiketjun aloittaja taas se tulee
  • Ensimmäinen viesti
Eihän sitä saisi vertailla...mutta ihan ekaa osaa väritti isosti juurikin ekan kauden megallomaaninen suosio ja huippujutut...mutta Ilkan osio oli kyllä hyvä :). Ja varmaan tämäkin tästä herää kukoistukseensa, kunhan alkujänskättävyydestä pääsevät eroon ja uskaltavat heittäytyä kokonaan :)

Hyvä tästäkin kokoonpanosta tulee!
 
taas se tulee
Mä en ole oikein päässy koko ohjelmaan sisälle. koskaan en ole tykännyt Annasta enkä Maaritista enkä kyll tuosta Jukka Pojastakaan,mut toivon kovin,että tää aukaisee mun silmiä ja opin tykkäämään myös heistä.

Tällaiset ohjelmat saa monseti kyl ihmeitä aikaa
 
taas se tulee
Viel en oikein vakuuttuut tuosta maaritista. Siin on jotain mikä särähtää pahasti ja mä en saa siitä kyl oikee kosketusta.
Tosin en kyl saanut Paulin enkä Ilkankaan esityksistä. Joku lämpö ja tunne niistä puuttuu mitä noihin biiseihin kaipaan

Jatkan edelleen katsomista :D
 
"Huhhuh"
Mun mielestä ihan kammottava roskajoukko saatu kokoon! Kaukana siitä viime kauden porukasta, jossa kaikki olivat todellisia tähtiä. Ei kiinnosta yhtään tämä kausi, ei siis yhtään! Pahin on tuo irvistelevä Maarit!
 
"sara"
en tykkää Maaritin äänestä.Ainut mikä kuullostaa hyvältä sen laulamana on se jäätelökesä.Siellä välissä tulee sellasia kummallisia kiekaisuja.Ei ollut Lauran biisi Maaritin tulkintana kaunis ei..
 
kyky
Maarit on jotenki ahdistava.. laulaakaan ei kyllä osaa. Annasta en tykkää muuten, mutta laulajan on yliveto. Nytki tuo veto tuosta Lauran biisistä.. hrrr. Miehet on aika mitäänsanomattomia.. Tykkään kuitenki kattoa.
 
"haha"
vähänkö nauratti kun ne oli niitä kasveja keräilemässä ja kehuivat kun JukkaPoika tuntee niin monta kasvia :D Sehän on joskus kärähtänyt kun on kasvatellut omia huumehia kämpässään...
 
"haha"
[QUOTE="haha";29086928]vähänkö nauratti kun ne oli niitä kasveja keräilemässä ja kehuivat kun JukkaPoika tuntee niin monta kasvia :D Sehän on joskus kärähtänyt kun on kasvatellut omia huumehia kämpässään...[/QUOTE]

Niin että jos on kasvattanut hamppua niin tuntee väkisin kaikki muutkin kasvit? Voi että oot tyhmä. :D
 
Aux:Sanctium
Hassua, että netissä puhutaan nimenomaan tästä ohjelmasta tosi paljon. Katsojaluvutkin ovat ilmeisesti melkoisen hyvät. Itse en tämäntyyppisiä ohjelmia katsele eikä mun tuttavapiirissäkään oikein kukaan tunnu seuraavan. Jotkut sukulaiset ilmeisesti seurailee. Onkohan se sitten niin, että akateemiset ihmiset kattelee tämmösiä ohjelmia vähemmän? Muistan, että jo opiskeluaikoinani huomasin, että siinä porukassa katseltiin vähemmän tämmöistä ihan kevyintä viihdettä.
 
"haha"
[QUOTE="haha";29086982]Niin että jos on kasvattanut hamppua niin tuntee väkisin kaikki muutkin kasvit? Voi että oot tyhmä. :D[/QUOTE]

kiinnostunut kumminkin kasvillisuudesta :D varsinainen viherpeukalo
 
"haha"
[QUOTE="haha";29086982]Niin että jos on kasvattanut hamppua niin tuntee väkisin kaikki muutkin kasvit? Voi että oot tyhmä. :D[/QUOTE]


no niin nuo muut tuossa ohjelmassa sanoivat!Mikä siinä minusta tekee tyhmän??
 
tollo peloton
Hassua, että netissä puhutaan nimenomaan tästä ohjelmasta tosi paljon. Katsojaluvutkin ovat ilmeisesti melkoisen hyvät. Itse en tämäntyyppisiä ohjelmia katsele eikä mun tuttavapiirissäkään oikein kukaan tunnu seuraavan. Jotkut sukulaiset ilmeisesti seurailee. Onkohan se sitten niin, että akateemiset ihmiset kattelee tämmösiä ohjelmia vähemmän? Muistan, että jo opiskeluaikoinani huomasin, että siinä porukassa katseltiin vähemmän tämmöistä ihan kevyintä viihdettä.
Musikaaliset kuuntelee,sävelkorvattomat akateemikot ei.
 

Yhteistyössä