Niin muakin.Mua syrjitään :'(
Ehttoota ketjuun kaikille.
Ruutiukolle toivottakaamme paluufanfaarit.
Vielä kauppaan ja kenties yksi nurkkakuppilassa ja sit takaisin kotiin.
Niin muakin.Mua syrjitään :'(
myönnetään että olin taas väärässäHahaaa, oikeassa olin! Murmanski kirjoitetaan yhdellä u:lla
Ratsiat ja vainot eivät pelota - Sergeillä on rohkeutta olla julkisesti homo | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi
etkö sä osaa laittaa kännykkään/naviin tolppahälytintäIltaa ! Yh-isän vapaaviikko päivä 3. Pätkähti tolppakamerasta sakko postiin...
ei kai sentään, meikä kirjoitti Muurmannin jotain kuukausi sitten kahella uulla mutta pitkäkaulalla on kaulan lisäksi pitkä muistiTietenkin Murmansk kirjoitetaan yhdellä uulla Onko tää joku väittelyn aihe muka
No mut Muurmanni (veikkaan olevan vanhaa suomalaista kieltä, kuten ryssänmaa) on nyt ihan eri asia kun Muurmansk - Murmanskei kai sentään, meikä kirjoitti Muurmannin jotain kuukausi sitten kahella uulla mutta pitkäkaulalla on kaulan lisäksi pitkä muisti
arkeologin sukua veikkaan ma, kaluaa vanhoja luita
pitäsköhän siirtää auto pojan nimiinEn saa lainattua tällä mobiililla, joten... Ruutis: jos laitan sen tolppahälyttimen, iskee kiusaus ajaa talla pohjassa ne tolpattomat välit ja kyllä pitäis ajaa aina rajoituksen mukaan.
Nyt selviäisi halvalla, kun rikoksentekoajoneuvo oli Seat Cordoba Vario 1.9TDI niin kuin papereissa lukee ja sussun autolla olen ollut, niin sen tulojen mukaan menee sakko. Jos korjataan tämä, sakko varmaan kolminkertaistuu, kun ne kattoo mun 2012 tulot.
Ei olis pitänyt luvata hoitaa sussun posteja sillä aikaa kun se on matkoilla.
luulekko että vanha enää muistais mitä silloin tuli tehtyä :stick:No mut Muurmanni (veikkaan olevan vanhaa suomalaista kieltä, kuten ryssänmaa) on nyt ihan eri asia kun Muurmansk - Murmansk
Juuri näin. Hakemus tulee osoittaa kaikille .Ensin pitää laitaa hakemus meille privana. Siinä pitää olla kuvat tisseistä, pepusta ja mistä vaan. :xmas:
empä tuota itsekkään osaisi kummemmin sanoaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29083201:Juuri näin. Hakemus tulee osoittaa ruutikselle .
: / :hug:.huomenta
Miut on jätetty. Ennen kuin oli mitään suhdetta. vittu..
Senkin ketku :kieh:. Nyt siekin voisit laittaa paluun kunniaksi hakemuksen mulle . Ja kiva oot tullut takaisin :kiss:.empä tuota itsekkään osaisi kummemmin sanoa
mulla ei taida enää olla tallella niitä kuvia millä oon aikonaan hakenu jäsenyyttäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29083215:Senkin ketku :kieh:. Nyt siekin voisit laittaa paluun kunniaksi hakemuksen mulle . Ja kiva oot tullut takaisin :kiss:.
Ihan rohkeasti otat vain uudet .mulla ei taida enää olla tallella niitä kuvia millä oon aikonaan hakenu jäsenyyttä
Niin tai tytön, sillä vielä vähemmän...pitäsköhän siirtää auto pojan nimiin
sillä on tulot jotain tonni vuodessa...
tyttö on vasta 17Niin tai tytön, sillä vielä vähemmän...
isommalla puolen oli niin tylsää ja toisekseen näytti että ketju on virkistymässäMites muuten Ruutis, olet ilmeisesti tehnyt comebackin... Mikä sai mielen muuttumaan?
Tervetuloa vaan takaisin.