The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29079231:
Meikäläisen jälkikasvulle toimi tosi hyvin jäähypenkki. Halusi usein mennä sinne ihan itse kun oikein alkoi keittämään känkkä yli. Siellä hetken kiukkusi ja sitten taas helpotti.... hetkeksi :kieh:.
Mä oon istuttanu eteisessä ulko-oven edessä, mutta eipä tää siellä pysy vaikka vieressä vahtis. Ja sit kun se ei siinä nurkassa varsinaisensti rauhotu, vaan se itkuraivari vaihtuu kiusantekoon, komennon testaamiseen ja pelleilyyn, karkuyrityksiin ym. Ei oikein toimi, ja mun pinnan tarttis olla n. 100 kertaa parempi sitä varten :D

kahvikirahvi
Meikäläinen on ollu tänään niin rättipoikkipuhki, viisuria särkee niin ettei oikein suuta enää tee mieli availla, ja haisenkin pahalle. Taidan mennä suihkuun, ja jäädä siltä tieltä sänkyyn lukemaan kirjaa. Iltapalaks voisin ottaa vaikka särkylääkettä, ja huomenna meen apteekkiin jos ehdin.

Hyvää yötä jo nyt, huomiseen!

Meikäläinen on ollu tänään niin rättipoikkipuhki, viisuria särkee niin ettei oikein suuta enää tee mieli availla, ja haisenkin pahalle. Taidan mennä suihkuun, ja jäädä siltä tieltä sänkyyn lukemaan kirjaa. Iltapalaks voisin ottaa vaikka särkylääkettä, ja huomenna meen apteekkiin jos ehdin.

Hyvää yötä :kiss: ja toivotaan vähäsärkyistä yötä.

Huomenna toivottavasti parempi päivä.Hyvää yötä pitkäkaulaseni,hyviä unosia:kiss:

kahvikirahvi
Tahdon muuten ulkomaille! Ja mulla on ikävä Rovaniemeä. Ja harmittaa etten koskaan pääse au pairiks. Se on oikeastaan ainoo asia mikä lapsen saamisessa harmittaa. Tai siis harmittaa ettei voi toteuttaa, ei harmita siis että on lapsen saanut. Mut varmaan ymmärrätte mitä tarkoitan. Au pair vuosi on ainoo asia mistä oon tosissani aina haaveillu.

Tahdon muuten ulkomaille! Ja mulla on ikävä Rovaniemeä. Ja harmittaa etten koskaan pääse au pairiks. Se on oikeastaan ainoo asia mikä lapsen saamisessa harmittaa. Tai siis harmittaa ettei voi toteuttaa, ei harmita siis että on lapsen saanut. Mut varmaan ymmärrätte mitä tarkoitan. Au pair vuosi on ainoo asia mistä oon tosissani aina haaveillu.
Jospa haaveesi voisi toteutua vielä jonakin päivänä muulla tavalla :hug:.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29079542:
Mie oon enemmänkin ruokaholisti :p. Jos pitää valita niin ruoka ennen namia.
Noin se pitää ollakin. Itse asiassa naminhimo yllättää just silloin kun on semmoinen pikkunälkä, miksei isokin. Harvemmin kylläisenä tekee mieli mässypussia.

Tää toimii myös ruokakaupassa. Sinne ei saa koskaan mennä nälkäisenä. Tulee kallis reissu. Parempi idea on käydä tuhdisti syömässä ensin ja vasta sit mennä sapuskaostoksille. Selviää halvemmalla ja vähemmin kantamuksin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä