Se miun soppa on kuule sellaista taikaa...Ilmeisesti, koska mä sain jostain inspiraation ryhtyä tiskaamaan. Siis just ny.
Viimeksi muokattu:
Se miun soppa on kuule sellaista taikaa...Ilmeisesti, koska mä sain jostain inspiraation ryhtyä tiskaamaan. Siis just ny.
Miulla olis tänään tehny ihan hirrrrrrveesti mieli jotain herkkui mutta en langennuAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29078929:Miulla olisi kaksi levyä suklaatakin, mitkä tarttui mukaan pöllöiltä päiviltä :ashamed:.
Mie lankesin jo avaamaan toisen :ashamed:.Miulla olis tänään tehny ihan hirrrrrrveesti mieli jotain herkkui mutta en langennu
Kuulostaa siltä, että uhmaikä on saavuttanut teidät : /.Jaaha, tääl on känkkäränkkäilta. Saas nähä jääkö jälkeläinen kiltisti unosille, vai tartteeko myydä se mustalaisille.
Onko tää sitä uhmaikää, vai mitä ihmettä. Kaikki oli sillä huonosti tänään. Tyhmä äitikään ei antanu palapeliä tehdä, kurja natsimutsi :|
Oot siis syöny ensimmäisen joAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29079011:Mie lankesin jo avaamaan toisen :ashamed:.
eikö ne oo ne hullut päivät nyt...viime vuonna ostin 13eurolla kiva laukunOot siis syöny ensimmäisen jo
Mitkäs päivät oli tänään stockmannilla, koulumatkalla 7.45 oli jo hirmunen jono ovien edessä osottamassa sisälle pääsyä
Onneksi toinen on vielä avaamatta. Ainakin vähän aikaan :snotty:.Oot siis syöny ensimmäisen jo
Mitkäs päivät oli tänään stockmannilla, koulumatkalla 7.45 oli jo hirmunen jono ovien edessä osottamassa sisälle pääsyä
Onhan nuo siin mielessä kätevät, että muutaman kerran vuodessa kerätään kaikki yhteen ja annetaan tunnusmerkiksi keltainen kassi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29079048:Onneksi toinen on vielä avaamatta. Ainakin vähän aikaan :snotty:.
Hullut päivät eli miun mielestä pöllöt päivät. Silti sinne tänään eksyin :|.
Hullut päiväthän ne. Pitäis käydä ostamassa hiuslakkaa ja hiusväriä sieltä ku näkyvät olevan tarjouksessa.Oot siis syöny ensimmäisen jo
Onhan nuo siin mielessä kätevät, että muutaman kerran vuodessa kerätään kaikki yhteen ja annetaan tunnusmerkiksi keltainen kassi.
Voin mä maistaa sitäkin...|OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29079048:Onneksi toinen on vielä avaamatta. .
Kyllä sen joutuu ihan ite ostamaan sen kassin :|Onhan nuo siin mielessä kätevät, että muutaman kerran vuodessa kerätään kaikki yhteen ja annetaan tunnusmerkiksi keltainen kassi.
Creme brulee vai pistaasi .Voin mä maistaa sitäkin...|O
Myttynen :kieh:Kyllä sen joutuu ihan ite ostamaan sen kassin :|
Pistaasi. Pistaasi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29079080:Creme brulee vai pistaasi .
Härregud:OVoin mä maistaa sitäkin...|O
Tekeekö se sitten päivistä jotenkin fiksummat???Kyllä sen joutuu ihan ite ostamaan sen kassin :|
törkiää.eka osteaan kauheella summalla turhaa tavaraa ja sitten pitää vielä maksaa pussistakin.Kyllä sen joutuu ihan ite ostamaan sen kassin :|
*ojentaa pari palaa*Pistaasi. Pistaasi.
Ei ku tarkotin vaan että vaikkois mikä seinähullu ni ei kukaan anna ees kassia ilimatteeks. Maailma on julma.Tekeekö se sitten päivistä jotenkin fiksummat???
Kyllä sen kaupanpäällisenä saa mutta ei pelkällä hulluudella :xmas:törkiää.eka osteaan kauheella summalla turhaa tavaraa ja sitten pitää vielä maksaa pussistakin.
milläs sitten....lirkuttelulla? ei onnistu kun ne on naismyyjii suurinosa eikä multa suju toi naisille lirkuttelu.Kyllä sen kaupanpäällisenä saa mutta ei pelkällä hulluudella :xmas:
Kiitos. Täl mää pärjäänki pual vuat.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29079099:*ojentaa pari palaa*
No kyllä se roinan ostamisella irtoaa.milläs sitten....lirkuttelulla? ei onnistu kun ne on naismyyjii suurinosa eikä multa suju toi naisille lirkuttelu.